آیت‌الله علوی گرگانی از استوانه‌های برجسته‌ی حوزه‌های علمیه بود

16:03 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۶۷۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: عالم عامل و از استوانه‌های برجسته‌ی حوزه‌های علمیه بود و عمر پرخیر و برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تبیین اسلام ناب محمدی و دفاع از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس اسلامی صرف کرد.
- بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور در پیامی درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اَلْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ اَلْأَنْبِیَاءِ

خبر درگذشت فقیه عالی‌مقام و مرجع با بصیرت ملجأ الانام و سید الاعلام حضرت آیت‌الله العظمی حاج سیدمحمدعلی علوی گرگانی رضوان الله علیه موجب تألم و تأثر شدید گردید.

مرجع عالیقدری که عالم عامل و از استوانه‌های برجسته‌ی حوزه‌های علمیه بود و عمر پرخیر و برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تبیین اسلام ناب محمدی و دفاع از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس اسلامی صرف کرد.

در آخرین دیدار این‌جانب با آن مرجع بزرگوار، از لزوم نشان دادن اقتدار نظامی و معنوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به جهانیان سخن گفت و تأکید کرد که راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی و سرسپرده آنان، اقتدار دفاعی و معنوی و بصیرت‌افزایی است.

اینجانب مصیبت فقدان آن عالم بزرگوار را به محضر، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و مردم مومن استان گلستان، مخصوصاً به شاگردان و ارادتمندان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *