رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۲ سوپرگوشت و ۳ قنادی متخلف در بازدید معاون دادستان از صنوف شمال غرب تهران پلمب شدند

8:31 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۴۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و دستور دادستان تهران در تداوم اجرای برنامه گشت مشترک نظارت بر بازار، ۲ سوپر گوشت و ۳ قنادی به علت عرضه اقلام غیر بهداشتی و تاریخ گذشته در منطقه ۵ تهران پلمب شد.

 - اعضای گشت مشترک دادسرای ناحیه ۵، ضمن بازدید از اصناف و فروشگاه‌های مستقردر محدوده آن حوزه قضایی با متخلفان، گران فروشان و عرضه کنندگان مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته برخورد و برای واحد‌های مصنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل دادند.

به گفته سرپرست دادسرای ناحیه ۵ تهران در نتیجه اجرای این گشت، ۲ سوپر گوشت که اقدام به عرضه گوشت تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی می‌کردند، به دستور معاون دادستان پلمب شد و یک سوپر گوشت هم به علت گرانفروشی جریمه شد.

رضا تبار افزود: گوشت عرضه شده در این اماکن به شدت فاسد بود و به تشخیص کارشناسان بهداشتی حاضر در گشت، قابل مصرف انسانی نبود.

وی در تشریح نتیجه بازرسی از قنادی‌های منطقه اظهار کرد: ۳ واحد قنادی که کیک‌های کپک زده و تاریخ گذشته را دوباره پودر و در پخت شیرینی به کار می‌بردند و علاوه بر آن از مواد افزودنی غیرمجاز که از سوی کارشناسان بهداشتی حاضر در گشت سمی و سرطان زا تشخیص داده شد، استفاده می‌کردند؛ پلمب و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ معرفی شدند.

۲ سوپرگوشت و ۳ قنادی متخلف در بازدید معاون دادستان از صنوف شمال غرب تهران پلمب شدند

معاون دادستان تهران با بیان اینکه پرونده سوپر گوشت‌های متخلف هم جهت رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد، اظهار کرد: دو میوه فروشی و یک قنادی هم به علت گرانفروشی از سوی نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی جریمه شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۵ اضافه کرد: اقلام فاسد و غیر بهداشتی کشف شده برای امحاء آماده شده و قرار است در برنامه‌ای با حضور رسانه‌ها مراسم معدوم سازی انجام گیرد و گزارش تصویری به اطلاع مردم شریف تهران برسد.

معاون دادستان تهران با بیان اینکه سرکشی از همه واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های منطقه در دستور کار گشت مشترک قرار دارد، اضافه کرد: این برنامه در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دادسرای ناحیه ۵ تهران در شمال غرب تهران و درمحدوده بزرگراه نیایش و خیابان جنت آبادشمالی واقع شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *