رویا تیموریان: «شادروان» به هر قیمتی مخاطب را نمی‌خنداند

9:01 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۴۵۴
بازیگر فیلم «شادروان» گفت: یکی از نکات مهم و جذاب شادروان برای من این است که خودش را درگیر خنداندن و کمدی صرف نمی‌کند، اگر کمدی رخ می‌دهد کمدی موقعیت و لحظه است.

رویا تیموریان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «شادروان» گفت: این فیلم اثری دلچسب و شیرین و البته دغدغه مند برای من بود، اثری که در کنار مخاطبان جشنواره فیلم فجر آن را تماشا کردم و خوشحالم که اثر باعث رضایت آنها شد، امیدوارم این فیلم در اکران عمومی نوروز هم با استقبال مخاطبان روبرو شود. 

وی درباره شباهت کاراکتر خود در فیلم شادوران با دیگر فیلم خود در جشنواره فیلم فجر افزود: شاید برخی فکر کنند که این دو شخصیت به واسطه وجود در یک جایگاه اجتماعی و داستانی مشابه به هم نزدیک باشند اما به هیچ عنوان یکی نیستند و هر کدام سویه های مشخصی را در اثر پیگیری می کنند. 

بازیگر فیلم شادروان در همین رابطه ادامه داد: وقتی دو نقش به هم نزدیک باشند با کمک گرفتن از فیلمنامه، همکاری کارگردان و سایر بازیگران میتوان بین آنها تمایز به وجود آورد. تمام این عوامل باعث می‌شوند تا من به عنوان یک بازیگر مراقب این باشم که نقشها شبیه هم نشوند. 

وی درباره ویژگی کاراکتر خود در فیلم سینمایی «شادروان» تاکید کرد: کاراکترم در فیلم شادروان زنی است که در یک خانواده پرجمعیت زیست می کند، زنی که فرزندان فراوانی داشته و بیشتر به معیشت زندگی و گذر چرخ زندگی فکر می کند. این کاراکتر شیرینی‌های خاص خود را دارد که در لحظاتی تاثیر خودش را در داستان می گذارد. 

تیموریان درباره احتمال موفقیت «شادروان» در اکران نوروزی تصریح کرد: این فیلم با وجود مضمون اجتماعی و خاص خود، به واسطه گروه بازیگران دوست داشتنی، کارگردانی خوب و همچنین فضای کمدی خود می تواند شانس زیادی برای فروش و جذب مخاطب داشته باشد. 

تیموریان در همین رابطه خاطرنشان کرد: البته یکی از نکات مهم و جذاب شادروان برای من این است که خودش را درگیر خنداندن و کمدی صرف نمی کند، اگر کمدی رخ می دهد کمدی موقعیت و لحظه است، هیچ زوری برای کمدی بودن نمی زند و به همین خاطر از جمله آثار خوب در ژانر کمدی اجتماعی محسوب می شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *