۲۶۰ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس ساخته می‌شود

18:30 - 29 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۴۱۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار فارس گفت: بناست در قالب طرح اقدام ملی مسکن ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در استان فارس ساخته شود که ۲۷۰ هزار نفر ثبت نامی در کل شهر‌های استان داریم.
محمود رضایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی لازم در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بیان کرد: بناست در قالب طرح اقدام ملی مسکن ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در استان فارس ساخته شود که ۲۷۰ هزار نفر ثبت نامی در کل شهر‌های استان داریم.

وی افزود: برای ثبت نام فرآیندی وجود دارد که باید پالایش‌های لازم صورت بگیرد و افرادی که واقعا مسکن ندارند و سندی به نامشان نیست بتوانند در این طرح شرکت کنند که این بررسی‌ها در حال انجام است. 

معاون استاندار فارس بیان کرد: کار اصلی در این راستا استحصال زمین است؛ تاکنون ۳۲ هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح استحصال شده  و مصوبات قانونی آن گرفته شده است.

رضایی عنوان کرد: در شهر‌هایی که ثبت نام و پالایش انجام شده و نفرات نهایی استخراج شده و افراد پرداختی اولیه داشتند، پروژه‌های ساخت و عمرانی شروع شده است؛ در شهر‌های جنوبی بنیاد مسکن فعال است. به مروز که ثبت نام‌ها انجام شود و تعداد نهایی متقاضیان استخراج شود، عملیات عمرانی پروژه‌ها نیز آغاز می‌شود. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *