با ورود دادگستری اصفهان از تعطیلی ۷ کارخانه و اا واحد تولیدی جلوگیری شد

16:48 - 06 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۳۲۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع موانع تولید گفت: در یازده ماه ابتدایی سال گذشته از تعطیلی ۷ کارخانه و ۱۱ کارگاه تولیدی پیشگیری شد که این اقدام منجر به تثبیت حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین جعفری در گفت‌وگو با میزان با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه از تولید، سرمایه گذاری و اشتغال از اولویت‌های اصلی دادگستری اصفهان است، گفت:در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال، مهم این است که واحد تولیدی تا آخرین ظرفیت احیا شود و مجموعه قضایی استان نیز به دنبال این است که حمایتی همه جانبه از واحد‌های صنعتی و تولیدی داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: قوه قضاییه بر اساس منویات مقام معظم رهبری و دستورات و تأکیدات رییس قوه قضاییه در کنار فعالیت‌ها و پیگیری‌های قضایی، حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و فعالان بازار را در دستور کار دارد.

وی اظهار کرد: معتقد هستیم اولویت اول همه مجموعه‌های مسئول در حوزه اقتصادی باید حمایت از تولید در تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد و در میدان و جبهه وسیعی که دشمن در جنگ اقتصادی برای ما ایجاد کرده، باید با تقویت جبهه و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و رزمندگان این جبهه به ندای رهبری لبیک بگوییم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تاکید کرد: بنابراین دادگستری کل استان اصفهان در این حوزه بسیار مصمم، جدی و قاطع بوده و در صورت مشاهده کوتاهی، کم کاری یا بی توجهی و بی مبالاتی دستگاه‌های دولتی یا مجموعه‌هایی که در حوزه حمایت و رفع موانع تولید وظیفه قانونی بر عهده دارند، قطعاً مراتب با تشکیل پرونده قضایی از باب ترک فعل موارد را پیگیری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام ‎والمسلمین جعفری در ادامه تاکید کرد: از محور‌های مهم و اساسی سیاست‌های کلان نظام و قوه قضاییه حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق تولید و اشتغال و تأمین امنیت پایدار برای سرمایه‌گذاری است و عملکرد و هدف گذاری‌ها در این واحد باید به سمتی هدایت شود که حتی یک واحد تولیدی و صنعتی تعطیل نشود و اگر به هر دلیل واحدی تعطیل و یا نیمه تعطیل شده، با تدبیر و مدیریت صحیح دوباره به چرخه تولید و صنعت بازگردد.

وی افزود:در خصوص تعداد واحد‌های تولیدی و کارخانه‌های مورد حمایت نیز با پیگیری‌ها و اقدامات بعمل آمده از واحد‌های تولیدی در یازده ماه ابتدایی سال گذشته از تعطیلی ۷ کارخانه و ۱۱ کارگاه تولیدی پیشگیری شد که  این اقدام منجر به تثبیت حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی شده است. همچنین پیگیری وصول ۵ هزار میلیارد ریال معوقات بانکی از دیگر اقدامات ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان اصفهان بوده است.

 

 

 


برچسب ها: تولید اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *