منافی: مساوی در دربی برای پرسپولیس مثل باخت است/ خط دفاعی استقلال شکننده است

0:45 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید این بازی ۶ امتیازی را ببرد و مساوی هیچ فایده‌ای برایش ندارد.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری دبی ۹۸ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه، اظهار داشت: دیدار دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و جدا از سایر بازی‌های این دو تیم است. هر دو تیم قدرت و تمرکز خود را به کار می‌بندند تا از این دیدار حیثیتی و حساس با برتری بیرون بیایند. در دیدارهای قبلی بدین شکل بوده است که هر تیمی از لحاظ روحی، روانی و تجربه بازیکنانش بهتر عمل کند می‌تواند برنده این دیدار حساس باشد.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس باید احتیاط را کنار بگذارد و هجومی بازی کند، تصریح کرد: کادر فنی پرسپولیس می‌داند که این دیدار برای قهرمان شدن در لیگ برتر خیلی مهم است و باید اختلاف خودش را با استقلال کمتر کند. فاصله ۶ امتیازی پرسپولیس با استقلال، صدرنشین کنونی لیگ برتر به گونه‌ای است که پرسپولیس باید این بازی ۶ امتیازی را ببرد. حتی مساوی دردی را دعوا نمی‌کند، یک امتیاز برایش هیچ فایده‌ای ندارد و از کورس قهرمانی جا خواهد ماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه اشتباهات سرخ پوشان پایتخت در بازی‌های اخیر زیاد بوده است، عنوان کرد: در دیدارهای اخیر به خاطر تغییرات زیاد در خط دفاعی پرسپولیس شاهد این بودیم که اشتباهات فردی در خط دفاع زیاد بوده است و باعث شده تا زیاد گل بخوردند. باید خط دفاعی پرسپولیس در دربی با تمام تمرکز از هر گونه اشتباه پرهیز کنند و با یکدیگر هماهنگ‌تر شوند. رامین رضاییان هم در چند بازی اخیر به تیم اضافه شده است و در خط دفاع چهار نفره باید هماهنگی بیشتری با بازیکنان کناری خود داشته باشد. البته رامین در فاز هجومی بسیار خوب است و مجدداً به تیم بازگشته است برای تیم بسیار موثر عمل کرده است.

منافی با اشاره به اینکه با بازی سرعتی و هجومی می‌توان به تیم فوتبال استقلال گل زد، گفت: خط دفاعی تیم فوتبال استقلال شکننده است. با رفتن دو دفاع‌شان هماهنگی و استحکام خود را از دست داده‌اند و در دفاع مشکل دارند. بازیکن جدید بزریلی هم که به ترکیب دفاعی خود اضافه کرده‌اند هنوز آنچنان با تیم هماهنگ نشده و شناخت زیادی از فوتبال ایران و بازی دربی سرخابی‌ها ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس می‌تواند با سرعت، خط دفاع استقلال را تحت فشار قرار دهد. اگر وحید امیری و مهدی ترابی در شرایط آرمانی خودشان باشند می‌توانند از خط دفاعی عبور کنند. باید با یک بازی هوشمندانه و هجومی و با استفاده از دو فوروارد از جلو استقلال را پرس کنند و بلافاصله حملات بدون نقص را طراحی کنند تا به گل دست پیدا کنند.



ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
0
0
خط دفاعی پرسپولیس به درد نخوره جناب منافی
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
0
0
خط دفاعی پرسپولیس به درد نخوره جناب منافی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *