رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳۳ مددجوی زندان رجایی شهر با طرح آزادی مرخصی به کانون خانواده بازگشتند

9:25 - 23 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۹۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر زندان رجایی شهر گفت: ۲۰۰ پرونده قضایی مددجویان طی یک ماهه اخیر بررسی شد و براساس آن ۳۳ مددجوی زندان رجایی شهر با استفاده از طرح آزادی مرخصی به کانون خانواده بازگشتند.

_ عزیزی از آزادی ۳۳ زندانی زندان رجایی شهر خبر داد و بیان کرد: شورای طبقه بندی زندان با هدف اصلاحی و سالم سازی ارتباط محیطی و فردی بر اساس طرح تکریم و حفظ حقوق شهروندی در راستای نیل به اهداف عالیه سازمانی مبنی بر رفع مشکلات مددجویان با برگزاری جلسات به بررسی بیش از ۲۰۰ پرونده قضایی مددجویان طی یک ماهه اخیر پرداخته است.

مدیر زندان رجایی شهر افزود: محکومان در صورت رعایت ضوابط و مقررات زندان، مشارکت در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و کسب امتیاز لازم مطابق با دستورالعمل سازمانی پس از اعلام شورای طبقه بندی از ارفاق قانونی اعطای مرخصی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به مدت زمان مرخصی اعطایی به مددجویان گفت: این مرخصی به مددجویان  واجد شرایط ۱۵ روز است که در صورت تمایل و موافقت مرجع قضایی مربوطه می‌توانند نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

عزیزی گفت: طی یک ماه اخیر شورای طبقه بندی زندان با بررسی پرونده قضایی و درخواست مددجویان و مکاتبه با مراجع قضایی مربوطه تعداد ۱۳۴ نفر از واجدین شرایط را به مرخصی اعزام شده‌اند.

گفتنی است از تعداد ۱۳۴ نفر مددجوی اعزام شده به مرخصی، ۳۳ نفر از آنان با استفاده از طرح آزادی مرخصی پایان حبس آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *