بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۴

16:46 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۸۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده و به منظور نظارت میدانی و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۴ بازدید کرد.

_ علی صالحی با حضور در بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۴، ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده با بررسی دقیق برخی از پرونده ها، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

دادستان تهران همچنین با بررسی علل و عوامل اطاله دادرسی بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

وی با قضات و کارکنان اداری دادسرا نیز به گفتگو پرداخت و ضمن اطلاع از نقطه نظرات و مطالبات آنها، بار دیگر بر اهمیت خوشرفتاری با مردم و توجه به درخواست‌ها و اظهارات آن‌ها و برخورد همرا با احترام با مراجعان تأکید کرد.

صالحی با برخی از مراجعین دادسرا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ نیز گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *