مصطفوی:مستحق برد با نتیجه بهتری بودیم/ گل دوم‌مان هم درست بود

22:47 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از امشب و فردا همه تمرکزمان را روی بازی با تیم بسیار خوب و با کیفیت پرسپولیس می‌گذاریم که جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی است.

- صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در هر دو نیمه ما موقعیت‌های بسیار با کیفیتی ایجاد کردیم. شاید تنها نکته منفی ما این بود که از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. بازیکنانمان همه تلاش خود را کردند و طبق نظر کارشناسان داوری، گل دوم ما هم درست بود. مستحق برد با نتیجه بهتری بودیم. این بازی تمام شده و سه امتیازش را گرفتیم. از فردا همه تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی با تیم بسیار خوب و باکیفیت پرسپولیس که امروز هم بردند و جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی هستند. ان‌شاءالله که هفته بعد بازی خوبی را شاهد باشیم.

سیلوا؟

او بیشتر از دو سه جلسه با ما تمرین کرده بود. عملکرد بسیار خوبی داشت. دفاع با تجربه‌ای است. همه بازیکنان ما همه توانشان را گذاشتند و بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و در نهایت پیروز شدیم.

احتیاط در دربی؟

قبل بازی هم گفتم که بازی به بازی پیش می‌رویم. برای بازی بعد هنوز جلسات فنی برگزار نشده ولی در دربی، تیمی که شجاع‌تر باشد، معمولا برنده می‌شود. ما تیم بسیار جوانی داریم و معمولا جوان‌ها شجاعت‌تر هستند.

پنالتی برای صنعت نفت؟

والا چه بگویم (باخنده). ما بازی را یک بر صفر بردیم و گل سالم‌مان را نگرفتند. سه امتیاز مبارک هواداران ما باشد. بازی بسیار بهتر با موقعیت‌های زیاد را انجام دادیم.مستحق برد و نتیجه بهتری بودیم.

بازی نکردن ژستد؟

آقای مجیدی چندین بار راجع به بازیکنان صحبت کرده‌اند. آقای مجیدی یک سری وظایف فنی به بازیکنان محول می‌کنند و هم از ژستد و سایر بازیکنان رضایت کامل دارند. تصمیمات گرفته شده بر اساس بازی‌های مختلف هست و تصمیمات، تصمیمات فنی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *