حسینی: نمی‌توانم به بازیکنانم گل زدن یاد بدهم/ راه‌‌های نفوذ گل‌گهر را بسته بودیم

19:09 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر تیمم اشتباهات فردی را انجام ندهد، خیلی راحت‌تر مقابل حریفانش می‌تواند فوتبال بازی کند.

- مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی پر فشار و سختی بود تیم خوب گل گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم. راه‌های نفوذ آن‌ها را می‌دانستیم. مسیر‌های حرکتی آن‌ها را کنترل کردیم. روی یکی، دو صحنه روی اشتباهات فردی و لو دادن توپ دروازه ما تهدید شد که خوشبختانه گل نشد.

*در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی فکورانه، پرفشار و قوی را مقابل گل گهر انجام دادند. خدا را شکر مقابل این تیم خیلی خوب با یک امتیاز از زمین خارج شدیم.

*شما می‌توانید حفظ توپ را به تیم‌تان یاد دهید، اما گل زدن را نمی‌توانم یاد دهم، چون این موضوع به کیفیت بازیکن باز می‌گردد. حفظ توپ خوبی داشتیم. می‌توانستیم به نقاطی برسیم که کار تمام شد، اما این کار به کیفیت بازیکن بر می‌گردد که در آن شرایط تصمیمات خوب بگیرد.

*با سه دفاع وسط بازی کردیم. می‌دانستیم با توجه به داشتن کی‌روش استنلی، باید توپ‌ها را دفع کنیم. خیلی خوب راه‌های حمله تیم گل گهر را شناخته بودیم، اما دو اشتباه مهلک داشتیم که در اوایل نیمه دوم رقم خورد و اگر گل می‌شد، کارمان سخت می‌شد. اگر تیمم اشتباهات فردی را انجام ندهد، خیلی راحت‌تر مقابل حریفانش می‌تواند فوتبال بازی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *