مروری بر اظهارات نواب رئیس بانوان فدراسیون‌ها در نشست با وزیر ورزش و جوانان

18:23 - 18 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۸۸۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نواب رئیس بانوان فدراسیون‌ها در آخرین نشست هم اندیشی روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود پرداختند.

- پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست هم اندیشی پایانی سال ۱۴۰۰ روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان، نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی هم حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود پرداختند.

کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، حمایت وزیر ورزش و جوانان و دکتر کاظمی پور از فرایند توسعه در ورزش بانوان کشور را ستود و خواستار استمرار توجه و حمایت عادلانه از نواب رئیس بانوان بویژه در راستای بدست آوردن کرسی‌های بین المللی شد.

امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته خواستار هماهنگی روسای هیات‌های استانی و نواب رئیس بانوان فدراسیون‌ها برای معرفی نایب رئیس بانوان در مجمع انتخاباتی استان‌ها شد و این اتفاق را زمینه افزایش کارایی و اثربخشی ورزش بانوان در استان‌ها دانست.

او همچنین درخواست کرد که نشست ویژه‌ای بین نواب رئیس فدراسیون‌ها و وزیر ورزشی جوانان برگزار شود.

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به توانمندی نواب رئیس بانوان فدراسیون‌ها گفت: در اعزام به بازی‌های آسیایی، بهترین گزینه‌ها برای سرپرستی تیم‌های بانوان، نواب رئیس فدراسیون‌ها هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *