نصر‌اصفهانی: امیدوارم در همه رویدادهای جهانی تیراندازی شرکت کنیم

11:10 - 17 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۴۳۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم در تمامی مسابقات برون مرزی با آمادگی خوب شرکت کنیم.

محسن نصر‌اصفهانی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتصابش به عنوان سرمربی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: قطعا هر کسی که مربی است و مسئولیت تیم ملی را دارد تلاش می‌کند تیمش موفق باشد. باید از نجفی که استاد همه ماست و سالیان سال برای اعتلای تیراندازی زحمت زیادی کشیده و من هم افتخار شاگردی او را داشتم، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. به هر حال نظر هیئت رئیسه این بود که به جوان‌تر‌ها بها داده شود. تشکر می‌کنم از هیئت رئیسه فدراسیون که به من اعتماد کردند و ان‌شاءالله بتوانم با کسب نتایج خوب جوابگوی اعتماد آنها باشم.

وی افزود: باید بیشتر از این از وجود اساتیدی مانند نجفی در بخش‌های حمایت از تیم ملی و همچنین استعدادیابی استفاده و در کنار آن هم از نظرات وی استفاده بیشتری شود. امیدوارم ما هم بتوانیم با تلاش فزاینده خودمان پرچم ایران را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز در بیاوریم و برای کشورمان افتخارآفرین باشیم و به نظرم دستیابی به این مسئله دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم ملی تپانچه در خصوص شرایط اردویی تیم ملی گفت: اردو‌ها را تا روز ۲۵ اسفند ماه ادامه می‌دهیم و آماده می‌شویم برای سال جدید تا در تمامی رویداد‌هایی که در سایت فدراسیون جهانی تیراندازی در نظر گرفته شده شرکت و برنامه اصلی ما این است با آمادگی خوب بچه‌ها را به این مسابقات اعزام کنیم تا به لطف و عنایت خداوند بتوانیم نتایجی در خور شأن تیراندازی ایران به دست بیاوریم.

وی افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم در تمامی مسابقات برون مرزی با آمادگی خوب شرکت کنیم. این اجازه را باید دهید در ابتدای امر استارت کار را بزنیم تا به صورت دقیق‌تر وضعیت تیم را مورد ارزیابی از لحاظ رکوردی و همچنین برخی موارد دیگر قرار دهم. تمام هدف ما این است تا تیراندازان با آمادگی لازم در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنند تا بتوانیم از حیث نتیجه‌گیری به بهترین عملکرد و نتایج ممکن برسیم.

نصر اصفهانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مشکل فشنگ و ساچمه در اردوی تیم ملی وجود دارد یا خیر، اینطور پاسخ داد: خوشبختانه رییس فدراسیون در این مدت با رایزنی‌هایی که انجام داده سعی می‌کند فشنگ مورد نیاز تیم ملی را فراهم کند و امیدوارم دیگر مشکل فشنگ و ساچمه نداشته باشیم تا هم تیراندازان با آرامش و فراغ بال تنها به دنبال موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش‌رو باشند و هم ما به شکل بهتری برنامه‌هایی را که مدنظر داریم پیگیری کنیم. در پایان امیدوارم سال خوبی برای تمام مردم ایران و همچنین علی الخصوص جامعه تیراندازی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *