برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی با چوخه به میزبانی مشهد

14:52 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۲۶۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مسابقات بین‌المللی کشتی با چوخه مزین با نام امام رضا (ع) در خردادماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی شهر مشهد و با حضور تیم‌های مختلف از سراسر جهان برگزار شود.

- بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی، قربانعلی قائمی رئیس انجمن کشتی با چوخه و علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس پیرامون توسعه و گسترش ورزش کشتی با چوخه کشور با یک دیگر به گفتگو پرداختند.

در این دیدار مقرر شد مسابقات بین‌المللی کشتی با چوخه مزین با نام امام رضا (ع) در خردادماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی شهر مشهد و با حضور تیم‌های مختلف از سراسر جهان برگزار شود.

در این دیدار قائمی پیرامون برنامه‌ها و اقدامات تربیت بدنی آستان قدس در راستای گسترش، ترویج و احیا ورزش کشتی با چوخه به خصوص بازسازی گود مهدی آباد (بلوار طوس) از علیرضا تاج فیروز تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا تاج فیروز نیز ضمن تشکر از امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی و انجمن کشتی با چوخه به خاطر ارزش‌گذاری و اهمیت دادن به شعائر دینی و پیشنهاد برگزاری مسابقات جام بین‌المللی امام رضا (ع)، آمادگی خود را جهت مشارکت و همکاری‌های لازم اعلام و ابراز امیدواری کرد تا این مسابقات با کیفیت درخور شأن برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *