رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکبری: رساندن تیم دهم فصل قبل به فینال کار سختی است/ سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشت

22:26 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از بازیکنانم خواستم برای قهرمان شدن بجنگند.

- پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان تهران پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان و صعود به فینال لیگ برتر والیبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*دو بازی بسیار خوب به نمایش گذاشتیم. به اعتقاد من، سپاهان تیم ارزشمند و خوبی است که کادر فنی و بازیکنان سطح بالایی دارد. آن‌ها در این دیدار زحمت زیادی کشیدند، ولی یکی از دو تیم باید حذف می‌شد.
 
*بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم، چون این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت. همه بازیکنان من همان چیزی بودند که می‌خواستم. آن‌ها جنگنده در میدان ظاهر شدند و تمرکز خود را تا لحظه پایانی حفظ کردند. بازیکنان برنامه‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند و زحمات گروه به بار نشست.
 
*نمی‌خواهم در مورد بودجه تیم صحبت کنم. همه ما در طول لیگ سختی‌های زیادی کشیدیم و درگیر آسیب دیدگی بازیکنان بودیم. خوشبختانه توانستیم مقابل تیم‌های با کیفیت، عملکرد خوبی داشته باشیم. البته مثل سایر تیم‌ها شکست هم خوردیم، چون فشار بازی‌ها و فشردگی مسابقات بسیار زیاد بود.
 
*تیم پیکان در فصل گذشته روی پله دهم لیگ ایستاده بود و رساندن این تیم به فینال کار سختی است. من از بازیکنانم خواستم برای قهرمان شدن بجنگند. خوشحالم که تیم پیکان خودش را ثابت کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *