آغاز پذیره نویسی سرخابی‌ها/ قیمت سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟

10:48 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۸۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۱:۳۰ ادامه دارد.

- پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از امروز یک شنبه ۱۵ اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ اغازشده و تا ساعت ۱۱:۳۰ ادامه دارد و قرار است ۱۰ درصد سهام این دو باشگاه به مردم عرضه شود.

شرط اولیه و ضروری برای مشارکت در افزایش سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برخورداری از کد سهامداری است و افراد باید برای مشارکت حتما کد سهامداری از طریق سامانه سجام تهیه کنند.

بنابر اطلاعیه مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) به ترتیب در قیمت‌های ۲,۹۱۰ ریال و ۳,۳۸۷ ریال انجام می‌شود.

لازم به ذکر است حداقل سهام قابل خریداری توسط کد‌های معاملاتی حقیقی و حقوقی ۱ سهم و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) تعداد ۱,۰۳۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) تعداد ۸۸۵ سهم است.

روز گذشته میثم فدایی در نشست خبری از مدیران عامل دوباشگاه، هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان در خواست کرد در عرضه اولیه و در معاملات ثانویه از ایجاد هرگونه هیجان روی قیمت تابلو اجتناب کنند تا ضرر و زیانی شامل کسی نشود، چراکه اثرات هیجانی که در سال ۹۹ مشاده شد بسیار ناگوار بود.

مدیرعامل فرابورس گفت: در عرضه اولیه سهام ۱۰ تا ۱۲ درصد به سهامداران خُرد تعلق می‌گیرد و هر سهامدار خُرد می‌تواند برای هر باشگاه ۳۰۰ هزار تومان سفارش بگذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *