احتشامی: آهنگسازی فیلم ۲۸۸۸ باعث افتخار و غرور من بود

13:00 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۴۹۸
آهنگساز فیلم سینمایی «۲۸۸۸» گفت: افتخار می‌کنم که برای فیلمی موسیقی ساختم که درباره خلبانان این کشور است، بدون شک اگر امروز می‌توانم این گفتگو را انجام دهم مدیون رشادت و شجاعت این عزیزان هستم.

سامان احتشامی در گفتگو با میزان پیرامون آهنگسازی فیلم سینمایی «۲۸۸۸» گفت: حضور در این پروژه باعث افتخار من بود، اینکار یعنی آهنگسازی این پروژه کاری بود که از دست من بر می‌آمد، به عنوان یک نوازنده و موزیسین کاری که از من بر می‌آید تا برای مملکتم انجام دهم این است که برایش ساز بزنم.  

وی در همین راستا ادامه داد: همواره دوست دارم تا برای مملکتم گامی مثبت بردارم و خوشحالم که توسط «کیوان علیمحمدی» برای ساخت موسیقی فیلم سینمایی «۲۸۸۸» انتخاب شدم، باعث افتخارم است که در ژانر دفاع مقدس موسیقی ساخته ام.

آهنگساز فیلم سینمایی «۲۸۸۸» ضمن ادای دین به رزمندگان دوران دفاع مقدس اضافه کرد: افتخار می‌کنم که برای فیلمی موسیقی ساختم که درباره خلبانان این کشور است، بدون شک اگر امروز می‌توانم این گفتگو را انجام دهم مدیون رشادت و شجاعت این عزیزان هستم.  

وی درباره کیفیت فیلم سینمایی «۲۸۸۸» اضافه کرد: شخصا از این فیلم راضی بودم، چنین فیلمی تاکنون ساخته نشده است، فیلم سیاه و سفید ساخته شده و از آن دسته آثاری است که بیشتر از دیدن به شنیدن نیاز دارد، این فیلم از جمله آثاری است که نیاز داریم از آن بیشتر ساخته شود.

احتشامی در همین رابطه ادامه داد: من کاملا از این فیلم راضی هستم زیرا اعتقاد دارم که فضای متفاوتی را به سینما تزریق می کند، فیلم حال و هوای کاملا خاصی دارد و مبنای اصلی ساخت آن صدا است، افکت و صداگذاری و صدابرداری آن به خوبی شکل گرفته و خوشحالم که در بخش موسیقی هم بخشی از این پروژه بزرگ بودم.

این آهنگساز سینما درباره حضورش در آثار مختلف سینمایی افزود: آهنگسازی و نوازندگی شغل من است و از این راه امرار معاش می‌کنم به همین واسطه همواره درگیر حضور در آثار مختلف هستم، حتی گاها پیش می آید که فراموش می کنم که در کدام پروژه حضور داشته ام اما به طور کلی یک اثر باید حرفی برای گفتن داشته باشد تا حضور در آن را در هر جایگاهی قبول کنم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *