طلوع‌کیان: تمرکز کلید واژه موفقیت‌ شهداب بود

21:37 - 13 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۴۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی مقاومت شهداب یزد تمرکز را کلید واژه موفقیت تیمش در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال دانست و گفت: والیبال ایران نیاز به تاکتیک دارد چون برخی سیستم‌های والیبالی مثل سیستم قدرتی روسیه در ایران جواب نمی‌دهد.

- براساس گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به پیروزی رسید.

علیرضا طلوع‌کیان بعد از پیروزی تیمش مقابل سیرجانی‌ها، گفت: به مجموعه تیم شهداب، بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی خسته نباشید می‌گویم. یک هفته تمرکز و آنالیز داشتیم و امروز بسیار فنی بازی کردیم. خوشحالم که بچه‌ها در شرایط سخت می‌توانند خواسته‌های کادرفنی را اجرا کنند و این حاصل زحمات و طرز فکر آن‌هاست. شهدابی‌ها با کلید واژه تمرکز بازی کردند. همان‌طور که قبلا هم گفتم، هنوز اتفاقی نیفتاده چون برای رسیدن به فینال به دو پیروزی نیاز داریم و در حال حاضر تنها در یک بازی به پیروزی رسیده‌ایم. باید پله‌پله پیش برویم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد، افزود: سعی می‌کنیم در بازی بعدی به همین نحو تاکتیک‌های خود را اجرا کنند. بازیکنان‌مان بسیار زحمت می‌‌کشند و همین که به مدال برنز راضی نشدند برایم بسیار خوشحال‌کننده است. حضور در فینال حق آن‌هاست و باید حق‌شان را در زمین بگیرند. این که بازیکنان عملکرد خوبی به‌خصوص در حمله و دفاع دارند و سیستم‌ها به خوبی اجرا می‌شود، باعث خوشحالی است.

طلوع‌کیان ضمن مقایسه والیبال ایران با برخی قدرت‌های جهان ادامه داد: والیبال ما نیاز به تاکتیک دارد چون برخی سیستم‌های والیبال مثل سیستم قدرتی روسیه به دلیل نوع فیزیک والیبالیست‌های کشورمان، در والیبال ایران جواب ندهد. به هر حال بازیکنانم به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. خوشحالم که بازی را از آن خود کرده و مقتدرانه پیروز شدیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم ولی به یک برد دیگر نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی هم پیروز شویم.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *