شیرکوند: حضور شهرداری ورامین در فصل آینده لیگ برتر والیبال قطعی است/ باید به خوش‌خبر حق داد به برخی مسائل ورود کند

11:18 - 12 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۲۶۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش سابق والیبال ایران گفت: در خصوص اینکه گفته می‌شود خوش‌خبر به برخی مسائل ورود می‌کند هم به هر حال شاید او از چیز‌هایی خبر دارد که ما نمی‌دانیم.

احسن‌الله شیرکوند در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: شهرداری ورامین عملکرد متوسطی در لیگ برتر والیبال داشت. البته نسبت به بودجه‌اش بد نبود. ضمن اینکه شهرداری ورامین تمرینات پیش‌فصل را خیلی دیر شروع کرد و از طرفی اتفاقاتی در یکی دو هفته آخر رخ داد که شکل خوبی نداشت.

وی افزود: نمی‌خواهم به کسی یا تیمی اتهام بزنم؛ چون باید سند و مدرک وجود داشته باشد. در دو هفته پایان لیگ اتفاقاتی افتاد که نمی‌شود به آنها فساد گفت؛ اما مثلا علاقه دو سه بازیکن به یک تیم خاص و همچنین در نظر گرفتن پاداش برای پیروزی رقبایمان مقابل ما که توسط برخی تیم‌ها انجام شد به هیچ عنوان اخلاقی نبود.

رئیس هیئت والیبال ورامین گفت: اینکه تیمی پرقدرت و پرمهره مقابل تیم پایین جدولی شکست می‌خورد واقعا عجیب است. البته شاید مربی این تیم با حساب و کتاب این کار را کرده تا در پلی‌آف با تیم دلخواهش روبرو شود. در خصوص یک مربی خاص که فرار رو به جلو انجام می‌دهد هم باید بگویم ما ۱۲ بازیکن کرونایی داشتیم و به خاطر همین بازی لغو شد و ما بلیط‌ها را کنسل کردیم؛ اما به یکباره گفتند که اگر بازی نکنیم ۳ بر صفر بازنده می‌شویم. متاسفانه برخی با صحبت‌هایشان به دنبال کسب جایگاه‌های خاصی هستند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

شیرکوند درباره اینکه شهرداری ورامین در فصل آینده لیگ برتر والیبال تیمداری خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: در بودجه نویسی شهرداری ورامین، ردیف بودجه برای تیمداری در فصل آینده لیگ برتر والیبال لحاظ شده است و به همین خاطر حضورمان در فصل آینده قطعی است. البته این بودجه کم است. با این حال تلاش می‌کنیم با جذب اسپانسر بتوانیم این خلاء را جبران کنیم. ما تنها تیمی هستیم که در ۱۰ سال گذشته اسپانسر داشته است. استاندار تهران و فرماندار ورامین هم قول‌های خوبی به ما داده‌اند که باید از آنها تشکر کنم.

وی در مورد اینکه خداپرست در فصل آینده هم سرمربی شهرداری ورامین خواهد بود، اظهار داشت: همیشه سعی کرده‌ایم به مربیان جوانی که در گذشته بازیکنان بزرگی بودند اعتماد کنیم. اگر امسال در لیگ نتیجه نگرفتیم به معنی ضعیف بودن مربی تیم نبوده است؛ همانگونه که سال‌ها قبل که عملکرد خوبی در لیگ داشتیم تنها به خاطر مربی تیم نبوده و عوامل زیادی مثل در اختیار داشتن بازیکنان تراز اول در موفقیت تیم نقش داشتند. هنوز برای فصل آینده به جمع بندی نرسیدیم. باید بررسی کنیم و ببینیم کدام مربی می‌تواند به شهرداری ورامین بیشتر کمک کند.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران درباره انتصاب خوش‌خبر به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: خوش‌خبر سال‌ها سرپرست تیم ملی والیبال بوده و تجربه زیادی در سرپرستی دارد. در خصوص اینکه گفته می‌شود خوش‌خبر به برخی مسائل ورود می‌کند هم به هر حال شاید او از چیز‌هایی خبر دارد که ما نمی‌دانیم و به همین خاطر برخی تصمیمات را گرفته و باید به او حق داد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *