عربشاهی: کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده/ هواداران از قهرمانی مطمئن باشند

0:45 - 11 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد، پرسپولیس راحت‌تر به بالای جدول می‌رسد و اجازه نمی‌دهد اختلافش با حریف بیشتر شود.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره ارزیابی‌اش از بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: مس با وجود اینکه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده، اما تاکنون نتایج خوبی گرفته و در بالای جدول است که نشان از مدیریت توانمند این باشگاه و همچنین کادرفنی و بازیکنان خوب دارد.

وی ادامه داد: مس مقابل پرسپولیس از لحاظ ترکیبی و هجومی بازی خوبی به نمایش گذاشت، اما بازهم شاهد بودیم که شاگردان یحیی توانستند با بازی خوب و هجومی میهمان خود را با شکست بدرقه کنند. با این ۳ امتیاز هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس امسال هم خواهد توانست مانند فصول گذشته یک قهرمانی دیگر به هواداران تقدیم کنند.

عربشاهی افزود: بازی خوبی بود. خوبی بازی در این بود که همبستگی و کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده بود. این یک حُسن است و بازیکنان هرچقدر که می‌گذرد، بهتر بازی می‌کنند. مس تیم بسیار خوبی بود و انتقال از دفاع به حمله را خیلی خوب انجام می‌داد. منشا مهاجم توانمندی است و اگر از او غافل شوید قطعاً تنبیه می‌شوید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد، پرسپولیس راحت‌تر به صدر جدول می‌رسد و اجازه نمی‌دهد اختلافش با حریف بیشتر شود. هفته‌های زیادی تا پایان لیگ مانده است و نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه تیمی می‌تواند قهرمان شود. بعد از دربی می‌توان پیش‌بینی بهتری نسبت به قهرمان لیگ داشت. به نظر من برنده دربی می‌تواند به قهرمانی نزدیک شود.

عربشاهی با انتقاد از مجری برنامه فوتبال برتر در دفاع از سیاوش یزدانی گفت: من اینجا از تهیه کننده برنامه فوتبال برتر سوال دارم که این دو مجری عزیز دنبال چه چیزی هستند؟ من از معاونت حوزه نظام وظیفه تشکر می‌کنم که صراحتاً و قاطعانه پاسخ محکمی به این مجری که خودش را دانای کل می‌داند، داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *