پلیس راهور: محدودیت‌ها با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود

16:22 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۷۹۰
معاون اجتماعی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور گفت: به هر آنچه که از ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب و به پلیس ابلاغ شود؛ عمل خواهیم کرد.
- روح الله ایزدخواه در جلسه علنی نوبت اول امروز مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، در تذکری گفت: امروز گفته شده که ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب کرده که صاحبان خودرو‌های سواری که واکسن نزده باشند در ایام نوروز با تردد روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند شد. خودشان اعلام کرده‌اند که تاکنون صاحبان دو میلیون خودروی سواری واکسن نزده‌اند.
 
وی افزود: بر اساس این مصوبه دولت بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان درآمد خواهد داشت و این درآمد غیر قانونی است چرا که مصوبه مجلس را ندارد؛ مجازات مالی ستاد ملی مقابله با کرونا غیر قانونی بوده و مغایر قانون اساسی است.
 
در پی این صحبت نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران، به سراغ معاون اجتماعی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور رفته از وی درباره چگونگی تشریح مقررات مربوط به کرونا و عملکرد پلیس در این رابطه پرس و جو کردیم.
پلس راهور: محدودیت‌ها با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود
سرهنگ عین اله جهانی در گفت‌وگو با میزان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه ترددها، محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها، جریمه‌ها و هر آنچه که تاکنون اجرایی و عملیاتی کرده است، تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است.
وی افزود: در حال حاضر هم برای موضوع تردد، نحوه مدیریت، اعمال قانون و ... به هر آنچه که از ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب و به پلیس ابلاغ کند؛ عمل خواهیم کرد.

معاون اجتماعی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: اگر مجلس شورای اسلامی در ارتباط با موضوع ترددها، نحوه مدیریت و کنترل در حوزه کرونا مصوبه‌ای یا قانون جدیدی تعیین و ابلاغ کند، به آن نیز عمل خواهیم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *