خاکپاش: کرونا وضعیت سینما را سیاه‌تر از سیاه کرد/ همه امیدمان به سال آینده است

10:22 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۱۹۶
بازیگر فیلم «نذر معصومه» گفت: سینما دو سال فاجعه بار را پشت سر گذاشت، نمی‌خواهم بگویم که اوضاع سینما پیش از کرونا گل و بلبل بود اما کرونا همان اندک امیدهای ما را نیز از بین برد.

«هما خاکپاش» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «نذر معصومه» به کارگردانی «حمیدرضا خودرس» صدقی و بهمن مقدومی را به اتمام رسانده ام، این فیلم در استان لرستان ساخته شد و من به تازگی آن را به اتمام رسانده ام. 

وی درباره نقش خود در این سریال اضافه کرد: نسبتا نقش متفاوتی را در این اثر بازی می‌کنم اما به طور کلی فاصله زیادی از برخی آثارم ندارد، به طور کلی همکاری در این پروژه برایم لذتبخش بود و امیدوارم فیلم در نهایت بتواند مخاطب را راضی نگه دارد. 

بازیگر فیلم «نذر معصومه» درباره داستان این اثر افزود: در این فیلم دختری به نام معصومه می کوشد به وصیت پدر عمل کند و همچنین، در تلاش است تا به آرزوی دیرین مادرش، زیارت حرم مطهر «امام رضا (ع)» جامه عمل بپوشاند و در همین حین، با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: پیش از حضور در فیلم «نذر معصومه» در فیلم سینمایی «سوسن خانوم کووید نوزده» به ایفای نقش پرداختم، در آن فیلم نقش اصلی را داشتم، امیدوار بودم که فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد اما اینطور نشد و باید منتظر اکران عمومی آن بمانم.

خاکپاش درباره مضمون فیلم سینمایی «سوسن خانوم کووید نوزده» تاکید کرد: این فیلم مثل بسیاری از آثار امروز که به موضوع بیماری کرونا می پردازند درباره این بیماری وحشتناک است، البته نگاه کمدی در اثر باعث شده تا زهر مشکلات این بیماری گرفته شود. 

وی در همین رابطه ادامه داد: «سوسن خانم کووید ۱۹» با فضایی اجتماعی و در ژانر کودک زندگی یک مادر و فرزندانش را به تصویر می‌کشد. در این قصه مادر به کرونا مبتلا می‌شود و فیلم در فضایی فانتزی و کودکانه به این ویروس منحوس می‌پردازد.

خاکپاش درباره وضعیت کنونی سینما اظهار کرد: سینما دو سال فاجعه بار را پشت سر گذاشت، نمی‌خواهم بگویم که اوضاع سینما پیش از کرونا گل و بلبل بود اما کرونا همان اندک امیدهای ما را نیز از بین برد، به طور کلی سینمای دوران کرونا باعث شد تا بسیاری از همکاران من شرایط بی نهایت سختی را از لحاظ مالی و روحی تجربه کنند. به نوعی وضع سینما سیاه بود اما کرونا آن را سیاه تر کرد. 

وی درباره فعالیت در دوران کرونا به عنوان یک بازیگر اضافه کرد: طبیعتا کرونا کار را بسیار سخت کرده است، مخصوصا برای ما بازیگران که جلوی دوربین ماسک نمی زنیم همه چیز خطرناکتر است، منتها من سعی کردم در کارهای کم ریسک بازی کنم، به عنوان مثال دو تله فیلم بازی کردم که هر کدام در مناطق روستایی و دور بود، مناطقی که خبر چندانی از کرونا در آنها نبود و خوشبختانه من هم بیمار نشدم.

خاکپاش در همین رابطه خاطرنشان کرد: واقعیت امر تمام امید ما به سال آینده است، اینکه بیماری کرونا بالاخره تمام شود و ما بتوانیم بار دیگر شاهد تولیدات خوب باشیم، طبیعتا اگر تولیدات تلویزیون و سینما به رونق قبل شود بازیگران و تمامی عوامل سینما هم از این جریان سود می برند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *