لزوم تقویت فضای امیدآفرین و نشاط‌بخش در میادین میوه و تره بار

9:49 - 06 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۸۴۸
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: افرادی که به میادین مراجعه می‌کنند، باید با انرژی مثبت این مراکز را ترک کنند و از حضور و خرید خود در میادین، احساس رضایتمندی داشته باشند.
- ایوب فصاحت گفت: در میادین باید طوری عمل کنیم که مشتریان از لحظه ورود بدانند که مدیران ما با حضور مؤثر خود، امور میدان را تحت کنترل دارند و بر آن نظارت می‌کنند.
 
وی با اشاره به لزوم ارتقای کیفی سطح فعالیت‌های میادین میوه و تره بار، افزود: خواه ناخواه کار اصلی میادین، فروش محصول و کالا و به عبارتی، فعالیت اقتصادی و در عین حال خدماتی است و از این رو، آموزش تخصصی ارتباط با مشتری به فروشندگان و کارگران غرفه‎‌ها در میادین از موضوعات مهمی است که انجام آن را پیگیری می‌کنیم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه مدیران باید با ایده‌پردازی، نوآوری و خلاقیت برای مسائل و مشکلات مختلف، راه حل‌های اجرایی و عملیاتی ارائه کنند و با برنامه‌ریزی و پیگیری مداوم و مستمر، به صورت پیوسته در مسیر اصلاح و بهبود امور گام بردارند، تصریح کرد: «نگاه اجتماعی» به موضوعات مختلف میادین میوه و تره بار، مکمّل «نگاه اقتصادی» به این مراکز است و امسال باید با نوآوری مبتنی بر نماد‌های دینی و ملّی در میادین میوه و تره بار به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان برویم.

وی بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی دست‌اندرکاران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در سطوح مختلف از مدیر میدان تا کارگران غرفه‌ها تأکید کرد و گفت: ارتباط‌گیری با مخاطب چه از بُعد فرهنگی و چه از بُعد اقتصادی در مشتری‌مداری مؤثر است و به این منظور با فعال‌تر شدن میادین، این مراکز باید به فضا‌هایی تبدیل شوند که علاوه بر رفع نیاز‌های کالایی شهروندان از بُعد امیدآفرینی و نشاط‌بخشی نیز فضای خوبی را برای خانواده‌ها فراهم کنند.

فصاحت با اعلام اینکه شهروندی که به میادین میوه و تره بار مراجعه می‌کند، باید از فضای میدان، حس و حال خوبی بگیرد و با روحیه‌ای مثبت از این فضا خارج شود، اظهار کرد: با توجه به فشار اقتصادی موجود به ویژه بر روی اقشار نیازمند، باید زمینه را برای مشارکت افراد خیّر در جهت حمایت و کمک به نیازمندان آبرومندی که به میادین مراجعه می‌کنند، فراهم کنیم.

 
وی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستکی در میادین میوه و تره بار با توجه به آسیب‌هایی که به محیط زیست بر جای می‌گذارد، تأکید و بیان کرد: در میادین، موضوع آموزش‌های عمومی از جمله آموزش به کودکان برای مطالبه‌گری از والدین‌شان برای عدم استفاده از نایلکس از اهمیت ویژه‌ای برای تبدیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مجموعه‌ای پیشرو در کاهش مصرف و در نهایت، حذف پلاستیک برخوردار است.
 

برچسب ها: میوه و تره بار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *