حفظ آمادگی جسمی و رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح از اولویت‌های فرماندهان است

13:02 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۲۰۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده مرکز آموزش ۰۵ نیروی زمینی ارتش گفت: همواره حفظ آمادگی جسمی و رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح جزو اولویت‌های فرماندهان است که ورزش را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ آمادگی و سلامتی در نظر می‌گیرند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم منصور رحمانی، در آیین افتتاحیه سالن زورخانه مرکز آموزش ۰۵ نیروی زمینی ارتش، ورزش و آمادگی جسمانی را یکی از اصول نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همواره حفظ آمادگی جسمی و رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح جزو اولویت‌های فرماندهان است که ورزش را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ آمادگی و سلامتی در نظر می‌گیرند.

وی افزود: حفظ و ارتقاء روحیه پهلوانی، ایثار و شهادت طلبی کارکنان ما را بر آن داشت تا در راستای ورزش پهلوانی قدم برداریم و این سالن را با مدد مولای متقیان امام علی (ع) راه‌اندازی کنیم تا در کنار ورزش، مکانی برای یادگیری درس اخلاق و جوانمردی باشد.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ نیروی زمینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در خصوص معنوی کردن محیط ورزش، اظهار کرد: از دیگر اهداف راه‌اندازی این مکان، تأثیر پذیرفتن از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص ورزش و معنوی‌گرایی است که الهام بخش ما در این خصوص بوده است.
 
 
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *