ضرورت ایجاد استراتژی تهاجم ترکیبی برای خنثی کردن جریان رسانه‌ای معاند

18:30 - 10 فروردين 1401
کد خبر: ۷۹۸۲۰۳
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایجاد یک سازوکار و استراتژی تهاجم ترکیبی و ورود به فاز تهاجمی رسانه‌ای می‌تواند در خنثی کردن جریان رسانه‌ای معاند کاملا موثر باشد.

حسن هانی زاده در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تهاجم ترکیبی همه‌جانبه به دشمن و نسبت این راهبرد جدید با مقاومت بازدارنده و مقاومت فعال، اظهار داشت: تهاجم ترکیبی یکی از واژه‌های بسیار هوشمندانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی از آن استفاده کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون شیوه‌های اطلاع رسانی و رسانه‌های ما شیوه دفاعی بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون ۲۶۰ رسانه معاند در جهان و منطقه علیه ایران اتهام زنی و جریان سازی می‌کنند لذا ایجاد یک سازوکار و استراتژی تهاجم ترکیبی و ورود به فاز تهاجمی رسانه‌ای می‌تواند در خنثی کردن جریان رسانه‌ای معاند کاملا موثر باشد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولان اطلاع رسانی و رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران باید در صدد تدوین یک ساز وکار رسانه‌ای برای تقابل با تهاجمات رسانه‌ای دشمن که بسیار هم سازمان یافته است، باشند و نباید شیوه گذشته که یک شیوه دفاعی است، ادامه یابد.

هانی زاده در پایان تاکید کرد: رسانه‌ها باید بر اساس نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه ترسیم کرده اند، حرکت کنند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *