شرح دیدار جانبازان با مقام معظم رهبری در ویژه برنامه «از آسمان»

15:22 - 01 مهر 1394
کد خبر: ۷۹۸۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیر روابط عمومی گروه تلویزیونی از آسمان با اشاره به ویژه برنامه های این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: با میهمانان رهبر معظم انقلاب از ورود به تهران تا دیدار و حضور در مرقد امام راحل (ره) و بازدید از باغ موزۀ دفاع مقدس همراه خواهیم شد.
به ، عباس خورشیدی فرد، مدیر روابط عمومی گروه تلویزیونی «از آسمان» از پخش تولیدات جدید این گروه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: «از آسمان» با پخش چهار ویژه‌برنامه میهمان نگاه مخاطبانش خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از جانبازان بالای 70 درصد با رهبر حکیم انقلاب افزود : با توجه به استثنایی بودن این دیدار و شرایط خاص و ویژه جانبازان دو قسمت از برنامه‌های هفته دفاع به این اتفاق خاص اختصاص داده شده که در آن با میهمانان رهبر از ورود به تهران تا دیدار و حضور در مرقد امام راحل (ره) و بازدید از باغ موزۀ دفاع مقدس همراه خواهیم شد.

وی با تجلیل از صبر عزتمند جانبازان و خانواده‌های آنها اضافه کرد: دو قسمت دیگر ویژه برنامه های از آسمان به زندگی جانباز 75 درصد غلامرضا عربگری قهرمان دو نابینایان و فعال در امور فرهنگی و کارآفرینی از تهران و محمد علیزاده جانباز قطع نخاع کمر از رودسر پرداخته است.

خورشیدی فرد ویژه‌برنامه‌های این ایام را به شرح ذیل معرفی کرد:

سه شنبه 31 شهریور ساعت 19:50 قسمت نخست دیدار جانبازان با امام خامنه‌ای

چهارشنبه 1 مهر ساعت 17:30 قسمت دوم دیدار جانبازان با امام خامنه‌ای

پنج شنبه 2 مهر ساعت 17:30 شرح زندگی و جانبازی غلامرضا عربگری

جمعه 3 مهر ساعت 17:30 شرح زندگی و جانبازی محمد علیزاده

در تولید این ویژه برنامه‌ها که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی‌فرد آماده پخش شده است، سعید سلیمانی(تدوین)، ابوالفضل حاجب و مرتضی اعطاسی(تصویر)، نادر گهرسودی(گوینده) و حمید بناء(نویسنده) شرکت کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *