رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۲۵ نفر از مخلان امنیت عمومی در بخش خواجه استان آذربایجان شرقی دستگیر شدند

12:31 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۹۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حوزه قضایی بخش خواجه گفت: ۲۵ نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه‌های ویلایی یکی از روستا‌های بخش خواجه استان آذربایجان شرقی تجمع کرده بودند بوسیله یگان ویژه و پلیس اطلاعات استان دستگیر شدند.

- سلمان لطفی با اشاره به دستگیری تعدادی از مخلان امنیت عمومی و ارازل و اوباش در بخش خواجه استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با دادستان مرکز استان و دستورات قضایی لازم ۲۵ نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه‌های ویلایی یکی از روستا‌های بخش خواجه تجمع کرده بودند بوسیله یگان ویژه و پلیس اطلاعات استان دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با تجمع در محل مذکور اقدام به اقدامات هنجارشکنانه کرده بودند.

رئیس حوزه قضایی بخش خواجه اضافه کرد: از افراد بازداشت شده چندین قبضه سلاح سردشامل چاقو و قمه و افشانه و دستبند یکبار مصرف کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اکثر افراد دستگیر شده داری سوابق کیفری هستند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات ادامه داشته و متهمان با صدور قرار مقتضی به زندان تبریز اعزام شدند.

لطفی تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی بوده و کسانی که به هر طریقی نظم و امنیت مردم را برهم بزنند با شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *