ناصری: ولاسکو، کمپدلی را به ایران معرفی کرده است/ باریج اسانس هیچ حریفی را دست گم نگرفت

22:54 - 01 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۸۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کارشناس والیبال بانوان گفت: انتظارم این‌ بود که تیم سایپا به عنوان قهرمان دوره گذشته دوباره بتواند به قهرمانی برسد.

اسما ناصری در گفت‌وگو با میزان، در مورد سطح کیفی لیگ برتر والیبال بانوان در سال ۱۴۰۰ که با قهرمانی تیم باریج اسانس به اتمام رسید، اظهار داشت: مسابقات امسال نسبت به ادوار گذشته در سطح بالاتری داشت. انتظارم این‌ بود که تیم سایپا به عنوان قهرمان دوره گذشته دوباره بتواند به قهرمانی برسد، اما باریج اسانس با انگیزه بالای خود توانست معادلات را بهم بریزد و بر سکوی نخست بایستد.

وی افزود: کاشانی‌ها بازی‌های حساسی را به برد پشت سر گذاشتند تا به فینال راه پیدا کنند. آنها هیچ مسابقه‌ و حریفی را دست‌کم نگرفتند و در پایان با انگیزه بالایی که داشتند توانستند به هدف خود برسند. در بازی فینال کاشانی‌ها دست از تلاش برنداشتند و برای هر امتیاز جنگیدند تا تیم قدرتمند سایپا را از پیش‌رو بردارند.

کارشناس والیبال بانوان در مورد دیدار رده‌بندی بین ذوب‌آهن و پیکان، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن از جمله تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی والیبال بانوان است. آنها بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش خوبی را در اختیار داشتند و عدم صعود آنها به فینال نوعی ناکامی برایشان محسوب می‌شد. با این حال آنها دست از تلاش برنداشتند و توانستند تیم جوان و با انگیزه پیکان را مغلوب کنند. در دیدار رده‌بندی ذوب‌آهن به خوبی از تجربه خود استفاده کرد.

ناصری افزود: در سوی دیگر نباید از این موضوع هم به سادگی عبور کرد که پیکان تیمی جوان و آینده‌دار بود. امیدوارم مسئولان پیکان جوانانی که پرورش داده‌اند را به راحتی از دست ندهند و با سرمایه‌گذاری روی آنها به آینده والیبال بانوان ایران کمک کنند. همچنین باید از داورزنی و محمدیان و سایر مسئولان فدراسیون تشکر کنم که برنامه‌ریزی خوبی را برای بانوان انجام دادند. برنامه بازی‌های امسال خوب بود و همین امر موجب شد تا رقابت‌ها نسبت به ادوار گذشته بهتر و با کیفیت‌تر باشد.

وی در مورد حضور الساندرا کمپدلی به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، تصریح کرد: آرزو می‌کنم که کمپدلی بتواند تحول خوبی در والیبال بانوان ایران ایجاد کند. او را ولاسکو به فدراسیون ایران معرفی کرده و قطعاً دانش این مربی می‌تواند به ایران کمک کند. بانوان ایران پتانسیل بالایی دارند و باید شکوفا شوند. امیدوارم بانوان بیشتر دیده شوند و بتوانند قدرت خود را به همه ثابت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *