یک نماینده مجلس: اقدام اخیر قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج قابل تقدیر است

8:02 - 01 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۵۶۲
یک نماینده مجلس با بیان اینکه اقدام اخیر قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج قابل تقدیر است گفت: مردم بررسی مطالبات خود را در تصمیمات و دستورات رئیس دستگاه قضا مشاهده می‌کنند لذا قوه قضاییه از این بابت شرایط مناسبی داشته و قابل تقدیر است.
محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه پیرو آزادسازی حریم رودخانه کرج و تبدیل آن به تفرجگاه عمومی، اظهار داشت: این اقدام از سوی دستگاه قضا جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تاکید کرد: اقدامات قوه قضاییه از زمان حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دستگاه قضا با مطالباتی که مردم از این دستگاه دارند، بسیار همخوانی دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مردم بررسی مطالبات خود را در تصمیمات و دستورات رئیس دستگاه قضا مشاهده می‌کنند لذا قوه قضاییه از این بابت شرایط مناسبی داشته و قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در همه امورات قانون اعمال شود، بیان داشت: از آنجایی که تصرف اراضی ملی اقدامی خلاف قانون برشمرده شده، باید از همان ابتدا مانع ساخت و ساز در کنار حریم رودخانه‌ها شد.
 
در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج، تعداد دیگری از ساخت‌وساز‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و همچنین تعدادی از متصرفات مربوط به افراد حقیقی تخریب شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *