سجادی حسینی: امیدوارم کرونا بار دیگر سینماها را تعطیل نکند

13:13 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۲۷۵
بازیگر فیلم سینمایی «فروشنده» گفت: متاسفانه بار دیگر شاهد شیوع موج جدیدی از بیماری کرونا هستیم، امیدوارم این وضعیت با مدیریت درست حل شود تا بار دیگر شاهد تعطیلی سینماها به دلیل بیماری کرونا نباشیم، امید من برای سال آینده صرفا پایان این بیماری منحوس است.

فرید سجادی حسینی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «بی همه چیز» گفت: همواره سعی می‌کنم نقشی متفاوت بازی کنم، هر گاه هم نقشی به نقش قبلی شبیه باشد با نظر کارگردان سعی می کنم سویه های متفاوتی از کار را ارائه دهم. در هر صورت نقشم در بی همه چیز را دوست دارم و در کل از حضور کنار محسن قرایی و سایر بازیگران و عوامل لذت بردم. 

وی در همین راستا ادامه داد: از یک سو فیلمنامه خوب فیلم سینمایی «بی همه چیز» و از سویی تیم بسیار حرفه ای آن باعث می شوند که شما به عنوان بازیگر از حضور در چنین پروژه ای لذت ببرید، برای من هم همینطور بود، به واقع که وقتی در یک اثر سینمایی این دقت در ساخت رعایت می شود، بازیگر احساس می کند در اثری حرفه ای قرار گرفته و قرار است تا با نتیجه ای خوب همراه شود.

بازیگر فیلم سینمایی «بی همه چیز» در همین رابطه اظهار کرد: خوشبختانه این فیلم در دوره قبل جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و در اکثریت بخش‌ها رکورددار بود، تا آنجا که می‌دانم این اتفاق در اکران هم برای این فیلم افتاده و مخاطبان رضایت بسیاری از تماشای اثر دارند، به نظر من دلیل اصلی این رضایت جدی گرفتن اثر در تمامی بخش‌ها است، شما وقتی از هیچکدام از خواسته‌های خود در ساخت یک فیلم خوب کوتاه نیایید به محصولی همچون «بی همه چیز» می‌رسید.  

وی نسل جوان کارگردانان همچون «محسن قرایی» را خوش فکر خواند و افزود: کارگردانان جوان با خودشان زبان تازه ای را به سینما می آورند که جذاب است، البته که گاها باید به آنها فرصت آزمون خطا هم داد اما نگاه ریزبینانه آنها و مخصوصا آشنایی شان به سینمای روز جهان باعث می شود که از زبان خاصی در سینما بهره مند باشند.

بازیگر فیلم سینمایی «فروشنده» در همین رابطه اضافه کرد: کارگردانی قرایی هم در فیلم «بی همه چیز» بسیار توانمند شکل گرفت، وی می دانست که از فیلم چه می خواهد و همین عاملی بود تا اثر مسیر درستی را پیش برود. 

سجادی حسینی ادامه داد: سینمای امروز باید به جوانان سپرده شود، آنها ایده و خلاقیت دارند، سینمای ما برای اینکه در آینده خود سینمایی جهانی و خلاق ببیند از همین امروز باید به کشف استعدادهای جوان فیلمسازی بپردازد، خوشبختانه جشنواره فیلم فجر در سالهای گذشته نشان داده که همیشه کارگردانان کار اولی باعث شگفت زدی ما می‌شوند و همان کارگردان‌های کار اولی بعد از چند اثر به فیلمسازان بنام تبدیل می شوند. 

وی پیرامون وضعیت سینما در سال آتی خاطرنشان کرد: متاسفانه بار دیگر شاهد شیوع موج جدیدی از بیماری کرونا هستیم، امیدوارم این وضعیت با مدیریت درست حل شود تا بار دیگر شاهد تعطیلی سینماها به دلیل بیماری کرونا نباشیم، امید من برای سال آینده صرفا پایان این بیماری منحوس است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *