نصرتی: دوست ندارم به عنوان بازیگر فیلم‌های سیاسی شناخته شوم

8:00 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۸۲۱
بازیگر فیلم «ضد» گفت: من به هیچ وجه نمی‌خواهم اینگونه باشد که به بازیگر فیلم‌های سیاسی شناخته شوم، به همین دلیل به اولین فیلم خوب اجتماعی که برایم قابل قبول باشد جواب مثبت خواهم داد.

مهدی نصرتی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مقایسه همیشگی خود با «نوید محمدزاده» گفت: شباهت من با نوید محمدزاده مثل یک جوک است، متاسفانه این مقایسه همچنان ادامه دارد و گاها برخی می‌گویند من شبیه محمدزاده هستم. حتی یک نفر می گفت که من در میانه های فیلم «لباس شخصی» متوجه شدم که شما نوید محمدزاده نیستید، به نظرم این نوع از قضاوت چندان درست نیست. 

وی در همین راستا ادامه داد: شاید اگر صحبت هایی که گفته می‌شود من شبیه محمدزاده هستم در همان جشنواره فیلم سی و هشتم باقی می‌ماند و مختص فیلم اولم «لباس شخصی» بود می‌شد به آن اعتنا کرد و مورد تحلیل قرار داد اما اینکه امسال هم می گویند که حتی بازی من شبیه نوید محمدزاده است کمی برایم شبیه یک شوخی شده است. 

بازیگر فیلم «ضد» درباره احتمال حضور متوالی خود در آثار سیاسی سینمایی اضافه کرد: من به هیچ وجه نمی‌خواهم اینگونه باشد که به بازیگر فیلم‌های سیاسی شناخته شوم، به همین دلیل به اولین فیلم خوب اجتماعی که برایم قابل قبول باشد جواب مثبت خواهم داد. 

وی در همین راستا ادامه داد: من طی دو سال گذشته پیشنهادات بازی در فیلم‌های اجتماعی را داشته‌ام اما اینقدر ضعیف بودند که هر جور حساب می‌کردم بازی در آنها عجیب بود، هرچند بسیار دوست داشتم که مهر بازیگر فیلم های سیاسی به من نخورد اما نه اینطور که در هر فیلم ضعیفی بازی کنم. 

بازیگر نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در همین رابطه تاکید کرد: من اگر کار خوبی پیشنهاد شود دوست دارم در آثار اجتماعی، مدرن و در کل در شخصیت‌های مختلف و متنوع بازی کنم. 

نصرتی درباره احتمال موفقیت فیلم «ضد» در اکران عمومی خاطرنشان کرد: من می‌توانم به اکران عمومی فیلم «ضد» امیدوار باشم، اما باید دید که این اثر مورد اقبال مردمی قرار می گیرد یا نه، سلیقه مردم ببسیار مهم است و باید دید این فیلم مورد نظرشان واقع می شود یا خیر. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *