نائل: فیلم «بِیرو» حاصل جسارت کارگردان بود/با نمایش «بچه» به تئاتر باز می‌گردم

13:00 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۸۱۸
بازیگر فیلم سینمایی «بِیرو» گفت: به شخصه بیرو را بسیار دوست داشتم، صحبت سر جسارت یک کارگردان است، شما می‌توانید دنباله رو باشید و ببینید که دیگران چه اثری می‌سازند، یا چه اثری می‌فروشد و باب روز است، می‌توانید هم ریسک کنید و بخواهید راهی تازه باز کنید.

مهران نائل در گفتگو با ، پیرامون کم کار شدن خود در عرصه بازیگری گفت: اتفاقا من طی این مدت کم کار نبوده ام، اما متاسفانه گا‌ها پیش می‌آید که آثاری که بازی می‌کنید یا اکران نمی‌شوند و یا به پخش نمی‌رسند به همین خاطر مخاطب احساس می‌کند که شما کم کار شده اید، برای من هم همینگونه بوده است.  

وی درباره پذیرش نقش توسط خود ادامه داد: من کار خوب را قبول می‌کنم، زیاد به متر و اندازه نقش نگاه نمی‌کنم بلکه دوست دارم کاراکتر به من احساس خوبی داده و در درام تاثیرگذار باشد، حال اینکه بعد از ایفای آن نقش در پخش یا اکران چه اتفاقی بیفتد دست من به عنوان بازیگر نیست.

بازیگر فیلم سینمایی «بِیرو» درباره احساس خود از حضور در این فیلم اظهار کرد: به شخصه بیرو را بسیار دوست داشتم، صحبت سر جسارت یک کارگردان است، شما می‌توانید دنباله رو باشید و ببینید که دیگران چه اثری می‌سازند، یا چه اثری می‌فروشد و باب روز است، می‌توانید هم ریسک کنید و بخواهید راهی تازه باز کنید، به نظر من فیلم سینمایی «بِیرو» به دنبال جریان سازی و حرکت خارج از مسیر بی خطر سینما بود.  

وی در همین راستا ادامه داد: یک کارگردان باید به جامعه نگاه کند و ببیند که چه محصولی لازمه جامعه است، به نظر من تاکنون فیلمی مثل بیرو نداشته ایم، درامی این چنین که به جامعه امید تزریق کند کم دیده می‌شود و از لحاظ هنری و فنی هم فیلم آبرومندی بود.  

نائل درباره بازگشت خود به عرصه تئاتر اظهار کرد: به زودی نمایش «بچه» را روی صحنه خواهم داشت، این نمایش به کارگردانی افسانه ماهیان از اول اسفند ماه در تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت و به شخصه خوشحالم که بار دیگر روی صحنه تئاتر رفته و مخاطب را از نزدیک می‌بینیم.  

وی درباره دلیل تعویق اولیه نمایش «بچه» ادامه داد: من تازه به گروه نمایش بچه اضافه شده ام، اما این نمایش یک بار روی صحنه رفت و به دلیل بیماری کرونا نتوانست به کار خود ادامه دهد، خوشبختانه، اما این اثر بار دیگر روی صحنه می‌رود و تا آنجا که می‌دانم تاکنون بلیت فروشی اثر با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.  

نائل درباره فعالیت خود در سال آینده اضافه کرد: در حال حاضر مشغول یک سریال هستم و جلوی دوربین رفته ام، هنوز برای حضور در سینما پیشنهاد جدی نداشته ام.

این بازیگر سینما و تئاتر درباره نقش ایده آل خود برای بازیگری خاطرنشان کرد: خوشبختانه از آن دست بازیگران خوش شانسی هستم که نقش‌های خوبی را بازی کرده ام و می‌توانم بگویم که حسرت بازی در یک نقش خاص را ندارم. به عنوان مثال دو سال پیش در فیلم «ریش قرمز» نقش بی نظیری بازی کردم، اما به جشنواره نرسید و هنوز برنامه اکرانش مشخص نیست. من بازیگرم و در ادامه راه هم اگر نقشی خوب پیشنهاد شوم آن را بازی می‌کنم، عادت ندارم خودم را محدود به اتفاقی خاص کنم و تجربه گرایی را در صدر امور قرار می‌دهم.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *