تراویسا: پس از گذشت ۵ سال باید برای گرفتن حقم معامله کنم؟/ فدراسیون والیبال هیچ وقت جواب ما را نداد

7:45 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی سابق تیم والیبال شهردای ارومیه گفت: هم باشگاه و هم فدراسیون والیبال ایران به خوبی از تصمیات فدراسیون جهانی والیبال اطلاع دارند، اما تاکنون اقدامی برای حل این قضیه انجام نداده‌اند.

لوبومیر تراویسا در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت پرونده شکایتش از باشگاه والیبال شهرداری ارومیه و در واکنش به این سوال که آیا این باشگاه مذاکراتی برای انجام توافق به وی داشته، گفت: در مورد پرونده شکایت من و پسرم از شهرداری ارومیه که همه چیز مشخص و واضح است و به حد کافی همه درباره این طلب اطلاع دارند. هیچ توافق بین این باشگاه و ما صورت نگرفته است. هم باشگاه و هم فدراسیون والیبال ایران به خوبی از تصمیات فدراسیون جهانی والیبال اطلاع دارند، اما تاکنون اقدامی برای حل این قضیه انجام نداده‌اند.

وی افزود: خودم هم از اینکه در آن مقطع زمانی امکان ادامه همکاری نبود و نتوانستم کارم را در تیم شهرداری ارومیه به پایان برسانم، بسیار متاسفم، چرا که مطمئن بودم در آن فصل به قهرمانی می‌رسیم. متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که شرایط برای ادامه همکاری میسر نبود. حالا پس از گذشت ۵ سال از آن زمان به نظرتان باید برای گرفتن پول و حقم، توافق یا معامله کنم؟

سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع را به اطلاع فدراسیون والیبال رسانده، اظهار کرد: برای پیگیری این مشکل چند بار سعی کردیم با فدراسیون والیبال و رئیس این فدراسیون صحبت کنیم، اما فدراسیون والیبال هیچ گاه جواب درخواست‌های ما را نداد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *