طلوع‌کیان: شهداب قهرمان نیم فصل دوم لیگ شد/ امیدوارم جزو ۴ تیم پایانی لیگ شویم

8:45 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۳۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم شهداب یزد گفت: مرحله پلی‌اف کاملا با مرحله مقدماتی لیگ متفاوت است.
علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم شهداب یزد در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: زمانی که تیم را تحویل گرفتم هشتم جدول بود و در نیم فصل اول ۶ برد داشت؛ اما خوشبختانه در فاصله یک بازی مانده به پایان دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ، ۱۱ برد به دست آورده‌ایم و تنها در یک بازی شکست خوردیم. با این نتایجی که کسب کردیم قهرمان نیم‌فصل دوم شدیم.

وی افزود: دلیل این پیشرفت محسوس شهداب، کار‌هایی بود که در بحث روحی و روانی بازیکنان انجام دادیم. همچنین تغییرات در ترکیب تیم و حمایت مدیریت تیم همگی در جایگاهی که الان هستیم تاثیر داشت.

سرمربی تیم شهداب یزد در مورد اینکه چه پیش‌بینی از مرحله پلی‌آف دارد، گفت: مرحله پلی‌آف کاملا با مرحله مقدماتی لیگ متفاوت است. در این مرحله هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد و خطر حذف برای همه تیم‌ها یکسان است. در حال حاضر مشخص نیست که در پلی‌اف با کدام تیم بازی خواهیم کرد؛ اما سعی می‌کنیم بتوانیم خودمان را به جمع ۴ تیم پایانی لیگ برسانیم.

طلوع‌کیان درباره اینکه چه ارزیابی از لیگ امسال دارد، خاطرنشان کرد: امسال یکی از لیگ‌های خوب را به لحاظ فنی داشتیم. ۶ تیم پتانسیل قهرمانی دارند. ضمن اینکه فاصله تیم‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک است. اما به هر حال برخی مشکلات در برنامه‌ریزی‌ها و همینطور امکانات وجود داشت که امیدوارم این مشکلات در لیگ سال‌های آینده رفع شود.

 

 
انتهای پبام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *