دادستان مرکز آذربایجان شرقی: حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان بخشی از چرخه اصلاح و تربیت است

16:18 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز آذربایجان شرقی گفت: حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان بخشی از چرخه اصلاح و تربیت است و در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی صحیح در جامعه هستیم.

_ همزمان با چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه مدیر کل زندان‌های استان و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان تبریز با خانواده برخی از زندانیان نیازمند دیدار و از نزدیک وضعیت زندگی و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز گفت: دهه فجر همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است.

وی بیان کرد: حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان بخشی از چرخه اصلاح و تربیت است و در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی صحیح در جامعه هستیم.

علیلو خاطر نشان کرد: حال اگر خانواده زندانی به ویژه خانواده‌های نیازمند مورد حمایت نباشند، نه تنها برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها برای تحول زندانی کم اثر می‌شود؛ بلکه خانواده در معرض آسیب‌ها و تهدید‌های بیشتری قرار خواهد گرفت.

وی با آرزوی آزادی برای زندانیان، خانواده های آنها را به صبر در برابر سختی های پیش رو دعوت کرده و ادامه تحصیل فرزندان زندانیان را عامل مهمی برای دوری آنها از معضلات اجتماعی دانستند.

در این بازدید ضمن اهدای بسته معیشتی ، کارت هدیه و پوشاک به این خانواده ها به فرزندان زندانیان بی بضاعت تبلت نیز اهدا شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *