خدمت به مردم باید با روحیه جهادی و سعه صدر و به بهترین شکل انجام شود

13:17 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۴۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خدمت به مردم افتخاری است که بایستی با عملکرد مطلوب، روحیه جهادی و سعه صدر به بهترین شکل و کمترین زمان ممکن انجام شود.
- بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با قدردانی از سال‌ها خدمت و تلاش احمد توصیفیان مدیرکل پیشین و کارکنان خدوم و تلاشگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، اظهار داشت: گردش مدیران، یک رویکرد مدیریتی است که در تمام سیستم‌ها اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که رکود در جایی اتفاق نیفتد.

وی معتقد است: همه نگاهشان به این وزارتخانه است و اگر ثانیه‌ای غفلت کنیم باید پاسخگو باشیم.

معاون امور تعاون با تأکید بر این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت مردمی است، گفت: مدیران باید دلسوزانه و با صبر، حوصله و متانت حجم وسیع وظایف سنگین خود را انجام دهند و همواره در چارچوب قوانین، مقررات شرعی و تعهد سازمانی در مسئولیتی که متقبل شده اند، عمل کنند.

 یوسف شعبانی سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: همگی ما بایستی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف سازمانی تلاش کنیم.

وی افزود: برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم شریف استان همدان به ویژه جامعه کار و تلاش تمامی توانم را می‌گذارم.

شعبانی اظهار کرد: با یاری خداوند، تلاش و هم افزایی بیشتر همکاران و حمایت شرکای اجتماعی می‌توانیم به جامعه هدف بهترین خدمت‌رسانی را انجام دهیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هدف دولت سیزدهم را گره‌گشایی از کار مردم و خدمت به آن‌ها دانست و بیان کرد: باید تلاش بی وقفه سرلوحه همه کار‌ها باشد و آنچه را که به صلاح کشور و مردم است پیش ببریم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *