خانه جشنواره بار دیگر شاهد اکران آثار بی‌کیفیت بود/روز نهم کسل کننده و خلوت

8:01 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۳۲۷
نهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم خانه رسانه با اکران دو فیلم سینمایی «شهرک» و فیلم سینمایی «۲۸۸۸» همراه بود.

- نهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم خانه رسانه با اکران دو فیلم سینمایی «شهرک» و فیلم سینمایی «۲۸۸۸» همراه بود.

روز نهم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره شاهد اکران دو فیلم از مجموعه آثار متوسط این رویداد سینمایی بود، آثاری که در پایان رضایت منتقدین و اهالی رسانه را از آن خود نکردند. 

از سویی اکران هر دو اثر در برج میلاد با حضور نسبتا کم رمقی از سوی اهالی رسانه روبرو شد و این وضع تا جایی پیش رفت که در زمان اکران فیلم سینمایی «۲۸۸۸» بخش عمده ای از مخاطبان سالن نمایش را ترک کردند، در حدی که کیوان علیمحمدی لحظاتی در لابی سالن برج میلاد نسبت به گفت‌وگو با یکی از خبرنگاران واکنش تندی داشت و از او خواست که در ابتدا و پیش از مصاحبه فیلم را ببیند. 

حال و هوای کیوان علیمحمدی اما در نشست خبری کاملا متفاوت بود، وی از همان ابتدا با تشکر از همه گروه و عوامل سینمایی درباره فیلم خود توضیحاتی ارائه داد، اما در ادامه با احساساتی شدن و اشک ریختن سالن نشست را ترک کرد تا در ادامه کسی پاسخگوی منتقدین نباشد. 

این تنها حاشیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران نبود، روز نهم با یک اتفاق جذاب هم همراه بود، تنی چند از خلبانان دوران دفاع مقدس همزمان با اکران فیلم سینمایی «۲۸۸۸» به خانه جشنواره آمدند، اتفاقی که باعث شد حاضران در نشست خبری این فیلم دقایقی ایستاده به تشویقشان بپردازند. 

اکران فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی «علی حضرتی» با وجود پرداختن به موضوعی تازه در نهایت به نقدهای منفی از سوی اهالی رسانه ختم شد، این فیلم به دلیل پایان بندی ضعیف نتوانست نمرات خوبی را از منتقدین دریافت نماید. 

نهمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران با رخوت به اتمام رسید، اکران دو فیلم متوسط و ضعیف در خانه جشنواره بار دیگر باعث ناامیدی اهالی رسانه و منتقدین از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر شد. تنها دو شب از جشنواره فیلم فجر باقی مانده و باید دید آیا چهار فیلم دیگر این جشنواره می تواند بار دیگر هیجان را به خانه جشنواره بازگرداند یا خیر. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *