پیکان جدیدترین قربانی شاگردان مجیدی/ پیروزی استقلال با دستان رضایی و تعویض طلایی

19:38 - 19 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۳۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

- از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه پاس قوامین مهمان تیم فوتبال پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

این بازی که در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود با گل دقیقه ۹۲ ارسلان مطهری در وقت‌های اضافه با پیروزی استقلال به پایان رسید تا آبی‌پوشان گام به مرحله بعدی بگذارند.

مطهری که در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود بازهم ناجی استقلال و مجیدی شد. البته از واکنش‌های استثنایی و عملکرد درخشان رضایی دروازه‌بان جوان استقلال نیز در این دیدار نباید گذشت که یکی از پایه‌های برتری آبی‌پوشان در این دیدار و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بود.

استقلال یک - پیکان صفر

گل: ارسلان مطهری (۹۲)
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/3446974_239.mp4']

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۷۳ - جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری (۷۳ - ارسلان مطهری)، کوین یامگا (۱۰۶ - سبحان خاقانی)، امیرحسین حسین‌زاده (روزبه چشمی - ۱۰۲) و آرمان رمضانی (۴۶ - رودی ژستد).

ترکیب پیکان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی (۳۸ - دانیال جهانبخش)، سامان فلاح (۱۰۰ - امیر حسین غلامی)، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست (۹۸ - پیمان رنجبری)، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *