رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیانیه‌ فدراسیون بوکس در واکنش به برخی اتهامات

9:36 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۷۹۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون بوکس با انتشار بیانیه‌ای به اتهامات واهی و دروغین اخیر واکنش نشان داد.

- بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، به دنبال تاریخ‌سازی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب نخستین مدال جهانی تاریخ این رقابت‌ها پس از ۸۶ سال، پس از حدود ۵ ماه جریاناتی در داخل و خارج کشور با در پیش گرفتن شیوه‌های غیر اخلاقی و اتهامات واهی سعی در زیر سوال بردن شایستگی ورزشکاران ایران دارند.

مدالی که به گواه کارشناسان بوکس ایران و جهان با شایستگی توسط دانیال شه‌بخش، فرزند شایسته ایران اسلامی و تلاش کادرفنی تیم ملی کشورمان کسب و زمینه رقم خوردن برگ جدیدی در تاریخ ورزش کشورمان شد.

حال به نظر می‌رسد این اتفاق تاریخی مانند همیشه موجبات تکدر خاطر دشمنان این آب و خاک شده و برخی افراد را در داخل و خارج به تقلا انداخته که با چنگ انداختن به هر روشی این تاریخ‌سازی را زیر سوال برده و در این راه برخی رسانه‌ها نیز آب به آسیاب دشمنان نظام ریخته و زمینه را برای خودنمایی و مطرح شدن این افراد از طریق بازی با آبروی ورزش کشورمان فراهم کند.

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که اتهامات واهی و دروغین را از طریق اتحادیه جهانی بوکس (آیبا) و مراجع قانونی کشور پیگیری کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *