عدم رضایت اهالی رسانه از «دسته دختران»/«بی‌مادر» اثری ناموفق در خانه جشنواره

9:00 - 16 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۲۱۷
پنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با اکران دو فیلم سینمایی «بی مادر» ساخته سیدمرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی پشت سر گذاشته شد.

- پنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با اکران دو فیلم سینمایی «بی مادر» ساخته سیدمرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی پشت سر گذاشته شد. 

پنجمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد انتظار می‌رفت که یکی از روزهای با کیفیت این رویداد سینمایی باشد اما هیچکدام از این دو فیلم نتوانستند نظر مثبت اهالی رسانه و منتقدین را به دست آورند.

عدم رضایت اهالی رسانه از «دسته دختران»/«بی‌مادر» اثری ناموفق در خانه جشنواره

فیلم سینمایی «بی مادر» نخستین فیلمی بود که میزبان اهالی رسانه و منتقدین شد، از جمله حواشی مهم این فیلم و اکرانش در جشنواره فیلم فجر می‌توان به غیبت بازیگر اصلی این فیلم «امیر آقایی» در برج میلاد تهران اشاره کرد، این فیلم با روایت خود به هیچ وجه نتوانست با اقبال منتقدین روبرو شود. 

این فیلم در نشست خبری هم با نقدهای متعددی روبرو شد، این فیلم از جمله آثاری بود که مشخص نیست چگونه راهی جشنواره فیلم فجر شده اند. 

از جمله حاشیه های مهم روز پنجم جشنواره فیلم فجر می توان به استقبال بی سابقه اهالی رسانه و منتقدین از اکران فیلم سینمایی «دسته دختران» اشاره کرد، این فیلم تاکنون نخستین اثری است که توانسته تا این حد در زمان اکران با ازدحام مخاطبان روبرو شود. 

عدم رضایت اهالی رسانه از «دسته دختران»/«بی‌مادر» اثری ناموفق در خانه جشنواره

اما این فیلم در نهایت نتوانست با اقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود، این فیلم با نقدهای قراوانی روبرو شد، نقدهایی که کارگردان اثر آن را بر نتابید و در نشست خبری جشنواره به اکثریت انتقادات پاسخ درستی نداد، وی در اکثریت زمان نشست فیلم «دسته دختران» با عصبانیت جواب اهالی رسانه را داد. 

حال با آغاز ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران، آثار به دلیل شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام با زمانبندی متفاوتی اکران خواهند شد، اما نکته مهم روز پنجم برگزاری نشست خبری دبیر چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر است، نشستی که پیش از جشنواره به دلیل ابتلای نقاش زاده به بیماری کرونا برگزار نشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *