ولایتی: تلاش‌های آیت‌الله صافی‌گلپایگانی چراغ روشن مسیر اعتلای اسلام است

15:02 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۵۴۵
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: تلاش‌های بی نظیر، مبارک و پر افتخار این مرجع عالیقدر که عمر شریف و پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی به کار گرفت، همواره چراغ راه روشن این مسیر بوده و هست.
- در پی درگذشت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ ۙ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

عروج ملکوتی مرجع عالیقدر و شخصیت برجسته و عالم جهان اسلام، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی، موجب تاسف و تالم گردید.

تلاش‌های بی نظیر، مبارک و پر افتخار این مرجع عالیقدر که عمر شریف و پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی به کار گرفت، همواره چراغ راه روشن این مسیر بوده و هست.

ایشان یار امام و رهبری و همواره مدافع ارزش‌ها و اهداف ارزشمند انقلاب و اسلام بودند.
 
اینجانب رحلت جانسوز آن فقیه ربانی و شخصیت متواضع و انقلابی را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم، حوزه‌های علمیه، علاقه مندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، غفران الهی مسئلت می‌نمایم.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *