قبل از اتمام سال پروژه‌های نیمه‌تمام سنواتی تعیین‌تکلیف می‌شود

10:13 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۱۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدیدگفت: تا پایان امسال تمامی پروژه‌های سنواتی باقیمانده، شناسایی و ظرفیت‌سازی برای تکمیل آن‌ها انجام می‌شود.
- بنا به اعلام  وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری در جلسه شورای مسکن با حضور وزیر راه وشهر سازی از رفع مشکلات و موانع پروژه‌های سنواتی باقیمانده و تکمیل نشده و تکمیل آن‌ها تا پایان سال جاری خبر داد.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: برای حل مشکلات و معضلاتی که در شهر‌های جدید برای تعهدات سنواتی وجود دارد هماهنگی‌هایی را با استانداری‌های و مدیران خدمات‌رسان فضا‌های شهری در دستور کار قرار داده‌ایم.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه همکاری شهرداری‌ها، شرکت‌های زیرساخت و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق و گاز بسیار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از جمله واحد‌های باقیمانده مسکن مهر حائز اهمیت است گفت: آمار فراوانی از عدم تحویل واحد‌های مسکونی مهر وجود دارد که نیازمند آن است تا زیرساخت‌های آن تامین و شرایط برای سکونت ساکنان فراهم شود.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال تمامی پروژه‌های سنواتی باقیمانده، شناسایی و ظرفیت‌سازی برای تکمیل آن‌ها انجام می‌شود.

جعفری توضیح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در سال آینده علاوه بر جهش در رفع مشکلات و موانع، در تولید مسکن نیز تحول و جهش ایجاد خواهد شد که گزارش آن طی ماه‌های آتی اعلام می‌شود.

 بنا بر تازه‌ترین اظهارنظر از سوی سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید، در حال حاضر ۴۰ هزار واحد مسکونی در تعهد شهر‌های جدید است که بناست تا این واحد‌ها به همراه زیرساخت‌های آن در ماه‌های ابتدایی سال آتی تکمیل و تحویل شود. تامین مالی تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر باقیمانده را بانک مسکن برعهده دارد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *