استقبال کم رمق از «بِیرو» در خانه جشنواره/مشکلات برای خبرنگاران همچنان ادامه دارد

14:07 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۰۵۴
نخستین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره آغاز شد.

- نخستین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره آغاز شد.

نخستین سانس از اولین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با اقبال نسبی اهالی رسانه روبرو بود، البته خانه جشنواره در اولین گام نسبت به ورود اهالی رسانه و منتقدین با نظم خوبی آغاز به کار کرده اما از نگاهی دیگر وضعیت سلامت مخاطبین به خانه رسانه همچون سال گذشته چک نمی شد.

از دیگر نکات قابل توجه در برگزاری روز اول باید به رعایت درست فاصله گذاری اجتماعی در سالن اکران و اصرار برگزارکنندگان نسبت به نشست میهمانان در فاصله مقرر بود، اما همچون سالهای گذشته روز نخست با مشکلات فراوانی برای اهالی رسانه همراه بود، نبود محلی مناسب برای خبرنگاران، نبود اینترنت و همچنین در نظر گرفتن تعداد محدودی میز برای انبوه خبرنگاران از جمله نکات منفی شروع چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد بود. 

از جمله اتفاقات دیگر ساعات آغازین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد باید به عدم امکان تماشای فیلم برای برخی از تصویربرداران و عکاسان اشاره کرد که به احتمال فراوان در روزهای بعد قابل حل است.

نخستین روز و نخستین فیلم جشنواره فیلم فجر با اقبال نسبتا خوبی از سوی اهالی رسانه روبرو بود اما در هنگام اکران فیلم تعداد زیادی از خبرنگاران از سالن اکران بیرون آمدند، سانس دوم برج میلاد متعلق به فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که به احتمال فراوان با اقبال بسیار خوبی روبرو خواهد شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *