نسیم ادبی: با «نمور» و «خائن‌کشی» در جشنواره فجر ۴۰ حضور دارم

12:00 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۹۵۵
بازیگر فیلم «نمور» گفت: برای من همواره ایفای نقش‌های متفاوت و پرچالش حتی کوتاه جذاب بوده است، به همین دلیل برای ایفای یک کاراکتر اندازه و میزان دیالوگ یک نقش را اندازه گیری نمی‌کنم.
نسیم ادبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «نمور» گفت: برای من همواره ایفای نقش‌های متفاوت و پرچالش حتی کوتاه جذاب بوده است، به همین دلیل برای ایفای یک کاراکتر میزان دیالوگ یک نقش را اندازه گیری نمی‌کنم.  

وی در همین رابطه ادامه داد: فیلم سینمایی «نمور» دومین تجربه همکاری من با «داوود بیدل» است، پیش از این در سریال «ستاره حیات» با وی همکاری داشتم و می‌دانستم که نگاه وی به عرصه کارگردانی چگونه است، در ابتدا به امر فیلمنامه نمور مرا بسیار به خود جذب کرد، قصه نمور در عین روانی و سادگی جذابیت‌های فراوانی برای مخاطبان خواهد داشت و احتمال می‌دهم که در جشنواره هم مورد اقبال مخاطبان واقع شود. 

بازیگر فیلم سینمایی «نمور» در همین رابطه ادامه داد: از جمله جذابیت‌های فیلم «نمور» این است که در اوج سادگی و بی تکلفی در روایت پایان غافلگیر کننده‌ای داشته و گره موجود در فیلم باعث می‌شود تا مخاطب تا پایان اثر را همراهی کند، از سویی نقشم در این فیلم را دوست دارم، زیرا با سایر آثارم متفاوت است. 

ادبی درباره ایفای نقش در فیلم سینمایی «خائن‌کشی» اضافه کرد: نقشم در فیلم خائن کشی بسیار کوتاه است، البته با وجود تعداد زیاد بازیگران مطرح، هر کدام از این بازیگران حداکثر سه سکانس جلوی دوربین رفته اند، به نظر من این فیلم هم می‌تواند اتفاقات خوبی را در جشنواره فیلم فجر تجربه کند، زیرا به نظرم از آثار با کیفیت این دوره از فجر است. 

وی درباره ایفای نقش‌های کوتاه در سینما اظهار کرد: اتفاقا بازی در نقش‌های کوتاه بسیار سخت است، بازیگر باید در کمترین زمان بهترین خود را ارائه دهد، کاراکتر فرصت زیادی برای معرفی ندارد و همین کار بازیگر را بسیار سخت می‌کند. به نظر من چالش ایفای نقش‌های کوتاه گا‌ها از نقش‌های اصلی و مکمل هم بیشتر است. 

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره وضعیت سینما در دوران اوج کرونا اظهار کرد: سینمای ایران در این ۲ سال کار خود را از سر گرفته است و شاید سلیقه مردم به سمتی رفته است که از فیلم‌ها انتظار تلخی و سیاهی ندارند. مردم می‌خواهند فیلم‌ها روح آدم‌ها را صیقل بدهد نه اینکه آن‌ها را آزار دهد. به‌همین دلیل، در این ۲ سال تولیدات به سمت فیلم‌های کمدی رفته است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: در این ۲ سال شخصا سعی کرده‌ام فعالیت خود را حفظ کنم و تئاتر را فراموش نکرده‌ام، چون خانه واقعی من است. مدتی به‌دلیل فوت همسرم کم‌کار بودم، اما بعد از این اتفاق تلخ، فعالیت خودم را بیشتر کردم. کار کردن در این شرایط سخت بود؛ اما چاره‌ای جز کار کردن نبود. ما سعی داشتیم از نظر روحی روحیه مردم را حفظ کنیم و پلتفرم‌ها خوب کار کردند تا گذر از این روز‌ها را راحت‌تر حل کنند.

ادبی درباره چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: در چهلمین دوره جشنواره، اسامی جدیدی دیده‌ام. این را باید در نظر داشت که همیشه نمی‌توان سلیقه همه مردم را تٲمین کرد و همه را راضی نگه داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *