دستورالعمل نحوه دریافت تسهیلات جدید بانکی توسط بانک ملت به شبکه ابلاغ شد

10:17 - 06 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۰۴۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه دستورالعمل نحوه دریافت تسهیلات جدید بانکی توسط وزارت اقتصاد ابلاغ و توسط بانک ملت به شبکه ابلاغ شده است، گفت: این دستورالعمل مخصوص حقوق‌بگیران بانکی است که می‌خواهند تسهیلات جدید را از آن دریافت کنند.
- رضا دولت آبادی گفت: دستورالعمل نحوه دریافت تسهیلات جدید بانکی توسط وزارت اقتصاد ابلاغ شد و سپس بانک ملت نیز این دستورالعمل را به شبکه ابلاغ کرده است.

مدیرعامل بانک ملت در خصوص نحوه دریافت تسهیلات جدید بانکی، اظهار داشت: این دستورالعمل مخصوص حقوق‌بگیران بانکی است که می‌خواهند تسهیلات جدید را از آن دریافت کنند.

وی بیان کرد: بنابراین در فاز اول نحوه دریافت تسهیلات جدید بانکی، حقوق بگیران هر بانک بر اساس این شیوه‌نامه به بانک مراجعه کرده و تسهیلات را دریافت می‌کنند.

دولت آبادی در ادامه اظهار کرد: بسیاری از افراد تسهیلات را دریافت کرده‌اند. به اشخاصی که این تسهیلات را دریافت نکردند بر اساس توان و منابعی که وجود دارد کمک می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه بانک ملت از چه زمانی امکان ارائه تسهیلات به مشتریان دارد، گفت: افراد واجد شرایط به فرابانک غیر حضوری ورود پیدا کرده و بر اساس نیاز که البته اعداد تعریف شده است، تسهیلات اخذ را کنند.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/3430002_232.mp4']
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *