سارق پراید بازداشت شد

9:28 - 06 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۰۲۷
بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف صبح امروز پراید سرقتی به همراه دستگیری سارق آن در حین گشت زنی عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در محدوده بزرگراه شهید فهمیده به غرب پل فردیس خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از رییس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۰۳:۴۵ صبح امروز عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ، در حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود در محدوده بزرگراه شهید لشکری به غرب بعد از پل صنایع هوایی پس از استعلام سواری پراید متوجه سرقتی بودن خودرو می‌شوند.

سرهنگ شریفی افزود: به محض اینکه مشخص گردید سواری پراید سرقتی می‌باشد راننده که سارق خودرو بود به محض دیدن تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ متواری گردید که این خودرو در بزرگراه شهید فهمیده به غرب پل فردیس متوقف و با ممانعت از فرار سارق وی به همراه خوردوی سرقتی پس از تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.
 
بیشتر بخوانید:

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو به مالک آن تحویل گردد.
 

برچسب ها: پلیس راهور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *