برمک: شاید پرسپولیس یک دهم سپاهان هم هزینه نکرده باشد/ مدیران قبلی باید مواخذه شوند نه رادوشوویچ و اوساگونا

10:53 - 06 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۷۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شاید یک دهم سپاهان هم هزینه نکرده باشد و بازیکنان خیلی وقت است که دریافتی نداشته‌اند، اما برای شاد کردن دل هواداران می‌جنگند.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: چینش ترکیب ابتدایی پرسپولیس خوب بود، اما فولاد کار را بهتر آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه اول این نگرانی پیش آمد که شاید پرسپولیس گل بخورد. از حدود دقیقه ۲۰ تا انتهای نیمه اول، بازی در اختیار پرسپولیس بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد. در نیمه دوم کنترل بازی کاملاً در اختیار پرسپولیس بود و روی یک حرکت انفرادی و فرصت‌طلبی مهدی عبدی گل زیبایی را شاهد بودیم. تمام بازیکنان در این بازی در حد خودشان عملکرد خوبی داشتند.

وی درخصوص عملکرد خوب پرسپولیس باوجود مشکلات زیاد و بالاتر قرار گرفتن از سپاهان گفت: مقایسه باشگاه‌ها با یکدیگر درست نیست و مشکلی را حل نمی‌کند. تقریباً تمام باشگاه ایرانی دولتی هستند و اینکه یک باشگاه هزینه و خرج بیشتری داشته باشد باعث از بین رفتن اطمینان مردم خواهد شد. مدیریت هزینه‌ها کار بسیار مهمی است و سپاهان هم قطعاً مشکلات دیگری دارد. پرسپولیس شاید یک دهم سپاهان هم هزینه نکرده باشد و بازیکنان خیلی وقت است که دریافتی نداشته‌اند، اما با شرف و غیرت برای شاد کردن دل هواداران می‌جنگند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس با شکایت کریستین اوساگونا عنوان کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس باید بتوانند اقدامی عملی در این رابطه انجام دهند. اگر مدیریت باشگاه صرفاً بحث هدایت کردن و کار‌های روزمره باشد، افشین پیروانی می‌تواند همزمان مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، مدیر تیم و سرپرست باشد، اما هنگامی که مشکلات حقوق بین‌الملل پیش می‌آید باید بتوانیم با درایت آن‌ها را حل کنیم. مدیریت پرسپولیس باید بتواند منابع مالی مناسبی فراهم و پرونده‌های پرتعداد را حل و فصل کند. اگر پرسپولیس در نیم‌فصل نتواند یارگیری کند قطعاً و به صورت جدی به مشکل خواهیم خورد و نتایج نیم فصل اول تکرار نخواهد شد.

وی در خصوص شکایت بوژیدار رادوشوویچ و محکومیت پرسپولیس به پرداخت مبلغی بالا تصریح کرد: ما نباید به مربیان و بازیکنان خارجی که حق خود را می‌خواهند دیدی منفی داشته باشیم. هر خارجی که به فوتبال ما می‌آید و در خدمت تیم‌های ماست باید دستمزد و حقش را بگیرد، زیرا آن‌ها هم انسان هستند و خانواده دارند. هنگامی که قراردادی را امضا کرده‌ایم باید تا انتها به آن پایبند باشیم و اینکه بگوییم چرا رادوشوویچ و اوساگونا از ما پول می‌خواهند درست نیست و باید در این زمینه مدیران قبلی که قرارداد‌های درست و اصولی نبسته‌اند مواخذه شوند. رادوشوویچ هر وقت در پرسپولیس بازی کرده عملکرد خوبی داشته و باعث شادی هواداران شده و باید حق او را بدهیم.

کوروش برمک درباره عملکرد بازیکنان تاجیک پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان تاجیک در حال حاضر چندان فرصتی برای ارزیابی شدن نداشتند و فعلاً کار دارند تا ببینیم یحیی چطور می‌تواند از حضور آن‌ها بهره بگیرد. به قول دراگان اسکوچیچ فضای مجازی گاهی آمار‌هایی به شما ارائه می‌دهد که فقط به درد خودش می‌خورد، اما هر مربی و کادرفنی، آمار و آنالیز‌هایی دارند که برای خودشان مستند‌تر است. این دو بازیکن قطعاً ویژگی فنی خوبی داشتند که گل‌محمدی آن‌ها را جذب کرده؛ باید به آن‌ها فرصت بدهیم تا بتوانند خودشان را با لیگ ایران هماهنگ کرده و بدرخشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *