رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشاور وزیر بهداشت: بانوان سهم منحصر به فردی در نظام سلامت دارند

17:29 - 03 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۴۴۱
مشاور وزیر بهداشت در امور زنان گفت: اکنون سهم منحصر به فردی در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران به بانوان اختصاص دارد، این عزیزان در کنار مسئولیت بزرگی که در خانه و خانواده دارند در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان هم مجاهدانه تلاش می‌کنند.
خبرگزاری میزان-به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت و درمان،مونا زینالو مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور زنان در آیین تجلیل از بانوان پزشک جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا (س) نشان دهنده جهان بینی اسلام درمورد زن است، گفت: قدرت تحلیل سیاسی، اجتماعی، آینده نگری و همچنین قدرت برخورد حضرت زهرا (س) با عظیم ترین مسائل زمان خود نشان دهنده آن است که زن مسلمان می تواند حتی در سنین جوانی به مقامات عالی علمی، معنوی و عرفانی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: علی رغم آنکه اداره کردن همسر، فرزندان و خانه داری طبیعی ترین و مطلوب ترین کار برای زنان است اما این امر هرگز توانایی آنها را در میدان های علمی، عملی و معنوی نفی نمی کند.

مشاور وزیر بهداشت در امور زنان با اشاره به اینکه به لطف خدا اکنون سهم منحصر به فردی در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران به بانوان اختصاص دارد، بیان کرد: این عزیزان در کنار مسئولیت بزرگی که در خانه و خانواده دارند در حوزه های مختلف بهداشت و درمان هم مجاهدانه تلاش می کنند و در کنار سایر همکاران در عرصه مبارزه با بیماری ها از جمله کرونا تلاش ویژه ای دارند که صمیمانه از آنها قدردانی می کنم.

زینالو تصریح کرد: مردم عزیز ایران و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران قدردان بانوانی که در این مسیر تلاش می کنند تا مرهمی بر درد بیماران باشند، هستند.

وی در پایان عنوان کرد: ما هم در بخش امور بانوان وزارت بهداشت برای تقدیر از این عزیزان تلاش می کنیم و این مراسم امروز به منظور تشکر و تجلیل از مقام و جایگاه بانوان طبیب کشورمان برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *