مجیدی: هدف امسال ما کسب امتیازات لازم در نیم فصل اول بود/ در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می‌کنیم

15:51 - 17 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۳۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بزرگترین تیم‌های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیازات را از دست بدهند، اما واقعیت این است که تیم ما خوب کار نکرد و فوتبال خوبی انجام نداد.

- فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از بازی با آلومینیوم تمرینات و جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم. چون در بازی قبل بازی خوبی نداشتیم به دنبال کسب ۳ امتیاز از بازی فردا هستیم.

*غفوری هفته گذشته با تیم کار کرد و شرایط همراهی تیم را دارد.

*حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا؟ از شما خواهش می‌کنم که تا فردا بعد از بازی در این مورد حرفی نزنم. چون تیم ما فردا بازی دارد بعد از پایان مسابقه در کنفرانس در این مورد صحبت می‌کنم.

*از دست دادن امتیاز در دقایق پایانی بازی قبل؟ شرایط فوتبال این است، این موضوع فقط برای تیم ما اتفاق می‌افتد. بزرگترین تیم‌های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیازات را از دست بدهند، اما واقعیت این است که تیم ما خوب کار نکرد و فوتبال خوبی انجام نداد. یکسری از بچه‌ها خسته بودند و نشد آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم. من با بچه‌های تیم هم صحبت کردم، برخلاف سال‌های گذشته هدف امسال ما این بود در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کنیم.

*در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می‌کنیم که یکی از آن‌ها آسیایی است و البته ممکن است یکی دو بازیکن لیگ برتری به ما اضافه شوند و به این شکل شرایط فوتبالی ما عوض خواهد شد. به بازیکنانم در جلسه فنی فردای بازی گفتم باشگاه استقلال ساختاری دارد که همه انتظار بازی زیبا را دارند و تفکرات من هم به تفکرات هواداران نزدیک است.

*فشردگی مسابقات؟ این شرایط برای همه تیم‌ها است، اما باید به نظر سازمان لیگ احترام بگذاریم. در بازی قبل با چند بازیکن حرف زدم و آن‌ها اعلام کردند که خستگی مانع از بازی خوب آن‌ها شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *