سراج: بازیکنان صنعت‌نفت حق دارند تمرین نکنند/ مشکلات حل نشود بازیکنان فسخ می‌کنند

15:45 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۰۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان حق دارند اعتصاب کرده و یا قراردادشان را فسخ کنند، اما بعید می‌دانم آن‌ها چنین کاری کنند.

بهنام سراج در گفت‌وگو با میزان، در مورد اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان صنعت نفت خیلی صبر کردند. آن‌ها بعد از بازی با مس دیگر نتوانستند تحمل کنند. ما فکر نمی‌کردیم تا این حد صبر کنند، اما به خاطر تیم و باشگاه تحمل کردند، اما بیش از این نتوانستند منتظر بمانند. امیدوارم آن‌هایی که به ما قول دادند پول را به تیم تزریق کنند چرا که هنوز به وعده خود عمل نکردند.

وی با اشاره به جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت این تیم تصریح کرد: تا کنون مسئولان هر چه کردند در حد حرف بود از این رو حق را به بازیکنان می‌دهم. بازیکنان دیروز و امروز را تمرین نکردند تا جایی که می‌دانم امروز جلسه‌ای در فرمانداری بوده است و در تلاش هستند خیلی سریع مشکل را حل کرده و پول را به باشگاه تزریق کنند. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد چرا که اگر دیر شود ممکن است اتفاقات بدی رخ داده و با مشکل رو به رو شویم. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و باشگاه ما شرایط عادی پیدا کند. نگرانی ما بازی بعدی است. منتظریم ببینیم فرماندار و استاندار در این یکی، دو روزه چه راهکاری ارائه می‌دهند. ما نگران بازی پیش رو هستیم و امیدواریم شرایطی فراهم شود که به حالت عادی برگردیم.

مدیر صنعت نفت در مورد اقدام برخی بازیکنان برای جدایی از این تیم گفت: یکسری از بازیکنان نامه داده و خواهان فسخ قرارداد شدند. البته می‌دانم آن‌ها این کار را نمی‌کنند چرا که اگر بازیکنان می‌خواستند تیم را رها کنند در این ۱۳ هفته با جان و دل و بدون پول بازی نمی‌کردند. به همین دلیل اگر پول هر چه سریعتر تزریق شود آن‌ها هم می‌مانند و با جان و دل در خدمت تیم خواهند بود. من به آن‌ها حق می‌دهم و هر تصمیمی بگیرند حق با بازیکنان است. اگر نتوانیم پول را تهیه کنیم شاید خیلی از بازیکنان جدا شوند و کاری هم از دست ما برنمی آید. چون قانون می‌گوید بازیکن با یک نامه می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

سراج با تاکید بر مشکلات باشگاه صنعت نفت تاکید کرد: ما تیممان به نام صنعت نفت است. درست است صنعت نفت طبق مصوبه نمی‌تواند به تیم حرفه‌ای کمک کند، اما واقعیت این است که نمی‌توانند تیم را به راحتی هم واگذار کنند. این یک تصمیم کلان است که نیاز به کارشناسی دارد. چرا که این تیم متعلق به یک شهر است و ۵۰ سال است یک شهر با این تیم زندگی می‌کند. از این رو به راحتی نمی‌توان تیم را واگذار کرد چرا که اگر اتفاقی برای این تیم در صورت واگذاری رخ دهد و نتوانند تیمداری کنند و تیم نابود شود عواقب بدی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی صنعت نفت بهتر از واگذاری این تیم است و بهتر است همچنان تحت پوشش وزارت نفت بماند، خاطرنشان کرد: وزارت نفت به هر شکلی به این تیم کمک می‌کند و بهتر از آن است که باشگاه به شکل غیرکارشناسی واگذار شود چرا که ممکن است شرایط بدتر از این شود. به خاطر شهر آبادان و به خاطر شرایط خاص منطقه آزاد و پالایشگاه باید مصوبه را عوض کنند تا وزارت نفت مثل سایرین به تیم ما کمک کند و ما هم هر ساله بودجه مشخصی داشته باشیم و تیم را به قدرت برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *