انتظاری: پرسپولیس باید تقویت شود/ پدیده آتش زیر خاکستر است

15:44 - 16 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در بازار نقل و انتقالات زمستانی تیم تقویت شود و یک مدافع وسط، یک هافبک خلاق و یک مهاجم سرزن و شش دانگ به تیم اضافه شوند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی دو نیمه‌ی متفاوت داشت، پرسپولیس ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب عمل کرد و موقعیت‌های گل خوبی داشت، اما پس از گل از ضدحملات حریف غافل شد و گل خوردیم و روند به سود تراکتور تغییر کرد. در نیمه دوم با تغییرات یحیی گل محمدی بازی به سود پرسپولیس شد و حریف موقع خاصی نداشت و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم.

وی ادامه داد: امسال همانند سال‌های قبل شاداب و روان بازی نمی‌کنیم، زیرا بازیکنان بسیار خوبی از دست داده‌ایم و متاسفانه خرید‌های جدید نتوانسته‌اند جای آنها را پر کند و با همین روند و این بازیکنان در نیم فصل دوم کار برای ما سخت خواهد شد. رضا اسدی هافبک خوبی است، اما نتوانسته در پرسپولیس انتظارات را برآورده کند. سیامک نعمتی در بازی مقابل تراکتور فقط دروازه‌بانی نکرد و همه جای زمین حضور داشت و این برای تیمی مانند پرسپولیس خوب نیست که در برخی نقاط زمین مهره قابل اتکا نداشته باشد.

انتظاری درباره لزوم تقویت پرسپولیس در نیم فصل گفت: باید در بازار نقل و انتقالات زمستانی تیم تقویت شود و یک مدافع وسط، یک هافبک خلاق و یک مهاجم سرزن و شش دانگ به تیم اضافه شوند. انتظارات از پرسپولیس بسیار بالاست و علت آن عملکرد بسیار خوب تیم در این سال‌ها بوده است. ما به جز لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم که باید با بازیکنان با تجربه و آزموده‌ای وارد آن رقابت شویم.

وی در رابطه با بازیکنان تاجیک پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان تاجیک مانند هندوانه دربسته هستند و از حالا نمی‌توان درباره آنها نظر داد. باید ببینیم آن‌ها چطور می‌توانند با شرایط فوتبال ما هماهنگ شوند و پس از اینکه بازی کردند می‌توانیم درباره آن‌ها نظر بدهیم و امیدوارم بتوانم در ترکیب پرسپولیس جا بیفتند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با پدیده مشهد خاطرنشان کرد: پدیده چیزی برای از دست دادن ندارد و شرایط آن‌ها خوب نیست، اما نباید از آن‌ها غافل شده و این تیم را دست کم بگیریم. آن‌ها مانند آتش زیر خاکستر و فرد در حال غرق شدن هستند و تمام توان خود را مقابل پرسپولیس می‌گذراند. بازی آسانی نداریم، اما کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست.

سهراب انتظاری در پایان تصریح کرد: جدول واقعی بدون احتساب امتیازات کسب شده از گل گهر، به این شکل است که پرسپولیس صدر نشین خواهد بود. نسبت به ابتدای فصل بهتر بازی می‌کنیم، اما با توجه به نام بزرگ پرسپولیس انتظارات از تیم بالاتر است، البته هیچگاه به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و ما حاضریم پرسپولیس همچنان همین‌طور پیروز شود و در کورس باقی بماند. از لحاظ فنی و تاکتیکی خیلی خوب نیستیم و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود در نیم فصل دوم به مشکل خواهیم خورد.

بیشتر بخوانید:
کلهر: رقابت در لیگ برتر این فصل دیدنی شده/ پرسپولیس برای قهرمانی مصمم‌تر شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *